Vágólapra másolva!
Bíznak benne, hogy megoldották a tavalyi problémáikat, de így sem számítanak sétagaloppra a hétvégén.

Jól dokumentált, hogy a Mercedes tavaly Szingapúrban futotta a legrosszabb versenyét: vélhetően gumimenedzselési problémák miatt nem tudták a szokásos formájukat hozni, simán lemaradtak a Ferraritól és a Red Bulltól is. Bár úgy vélik, azóta feltérképezték a kudarc okait, és az idén nem fogják elveszíteni a fonalat a különleges városi pályán sem, Toto Wolff szerint nem ők utaznak favoritként Szingapúrba.

„A Ferrari tavaly félelmetesen ment ezen a pályán, amely jól illik a Red Bull által követett, nagy leszorítóerős tervezési filozófiához is, ezért

– idézi a Mercedes igazgatóját a csapat előzetese. „Olaszországban eredményesek voltunk, de Szingapúrban komoly kihívás vár ránk. Ott még soha, egyetlen csapatnak sem sikerült kettős győzelmet aratnia, és ennek jó oka van. Ahogy az előző években láttuk, egyetlen apró probléma is nagyra nőhet a hétvége folyamán."

A Mercedes tavaly szenvedett Szingapúrban Forrás: AFP/Mohd Rasfan

Lewis Hamilton, aki tavaly a hajtáslánc hibája miatt kiesett a Szingapúri Nagydíjról, de eleve csak az 5. rajtkockából vágott neki, szintén arra számít, hogy „ez nem lesz egy könnyű vasárnap délutáni kocsikázás. Még akkor sem volt egyszerű dolgunk, amikor 2014-ben meg tudtuk nyerni a versenyt. A Ferrari és a Red Bull biztosan erős lesz, vagyis ha elöl leszünk, meg fognak szorongatni minket. De én imádok harcolni, úgyhogy már izgatottan várom, mi történik majd."

Nico Rosberg egy évvel ezelőtt 4. lett Szingapúrban, csakhogy majdnem 25 másodperccel a győztes Sebastian Vettel mögött.

Hamiltonhoz hasonlóan ő sem vár sétagaloppot. Sőt, szerinte ez kifejezetten „a Red Bull pályája, ahol mi tavaly nem voltunk erősek. De én bízom a csapatban, és magamban is jobban, mint valaha. Minden egyes hétvégének úgy vágok neki, hogy meg akarom nyerni a versenyt."

Miután Hamilton elrontotta a rajtot, monzai győzelmével Rosberg 2 pontra csökkentette a hátrányát vele szemben, amikor még hét forduló van hátra a szezonból.

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!