Meglepetésre Vettel indulhat az élről a Japán Nagydíjon

Események

Forma-1, Charles Leclerc, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
SUZUKA, JAPAN - OCTOBER 13: Top three qualifiers Sebastian Vettel of Germany and Ferrari, Charles Leclerc of Monaco and Ferrari and Valtteri Bottas of Finland and Mercedes GP celebrate in parc ferme during qualifying for the F1 Grand Prix of Japan at Suzuka Circuit on October 13, 2019 in Suzuka, Japan. (Photo by Will Taylor-Medhurst/Getty Images)
Vágólapra másolva!
Meglepetésre Sebastian Vettel révén a Ferrari szerezte meg a pole pozíciót a Japán Nagydíjra, a pénteken még érinthetetlennek tűnő Mercedesek csak a második sorból rajtolhatnak az időmérő után szűk három órával kezdődő futamon.
Vágólapra másolva!
Cikkünk folyamatosan frissül45 bejegyzés

Nem példa nélküli, de mindenképpen szokatlan időpontban, helyi idő szerint vasárnap délelőtt 10 órától rendezték meg a Japán Nagydíj időmérő edzését, miután a teljes szombati program elmaradt a Hagibisz tájfun miatt. A pályát szerencsére megkímélte a vihar, kifogástalan körülmények és ragyogó napsütés közepette kezdődött el a kvalifikáció,

a szél ugyanakkor kimondottan erős volt, ami többeket is megtréfált.

A legjobban Robert Kubicát és Kevin Magnussent, akik mindketten összetörték az autójukat a célegyenes bejáratánál, a lengyel szélesre futott a fűre és bal oldallal kapta telibe a védősávot, míg a dán pilóta már az aszfalton keresztbeállt, és háttal csapódott a falnak. Mindkétszer előkerültek a piros zászlók, jó néhány perccel meghosszabbítva a Q1-et.

Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Heineken
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka  Circuit, Rolex
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkoló
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Honda Civic
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Williams Racing, Japán Nagydíj, kerékcsere
Forma-1, Robert Kubica, Williams Racing, Japán Nagydíj, munkagép, sportbírók
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Kevin Magnussen, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Heineken
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka  Circuit, Rolex
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkoló
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Honda Civic
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Williams Racing, Japán Nagydíj, kerékcsere
Forma-1, Robert Kubica, Williams Racing, Japán Nagydíj, munkagép, sportbírók
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Kevin Magnussen, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Heineken
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka  Circuit, Rolex
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkoló
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Honda Civic
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Williams Racing, Japán Nagydíj, kerékcsere
Forma-1, Robert Kubica, Williams Racing, Japán Nagydíj, munkagép, sportbírók
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Kevin Magnussen, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj

A Haas által a pályán hagyott törmelékek eltakarítása után kezdődhetett csak el igazán a körözés, addig mindössze hét pilótának sikerült mért kört teljesítenie.

Már az első szakaszban látszott, hogy a Ferrari talált valamit péntekről vasárnapra,

Charles Leclerc volt a leggyorsabb Lewis Hamilton és Max Verstappen előtt, miközben Sebastian Vettel csak a hatodik lett. Magnussen és Kubica mellett Daniel Ricciardo, Sergio Pérez és George Russell esett ki a Q1-ben, az ausztrál pilóta elhullása mindenképp meglepetésnek számított. A Renault vesszőfutása ezzel ugyanakkor nem ért véget, Nico Hülkenberg vélhetően hidraulikai hiba miatt nem tudott részt venni a Q2 hajrájában, ezért a 15. hellyel kellett beérnie.

Az edzés második szakaszában úgy tűnt, felcsavart motorral azért megvan még a Mercedes, vagy legalábbis Hamilton pénteken mutatott fölénye,

az ötszörös világbajnok több mint 3 tizedet vert az első életjeleket ekkor mutató Vettelre, aki 5 ezreddel ment gyorsabbat csapattársánál az első gyorskörében. Mögöttük Bottas és a két Red Bull következett, Max Verstappen hiába ment jól a Q1-ben, ekkorra már folymatosan arra panaszkodott, hogy nincs elég erő a motorjában. Egyedüliként a két Ferrari nem jött ki újra a Q2 végén, amelyet végül Bottas zárt az élen Hamilton és Alex Albon előtt. Antonio Giovinazzi, Lance Stroll, Kimi Räikkönen, Danyiil Kvjat és Nico Hülkenberg esett ki ebben a sorrendben.

Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Heineken
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka  Circuit, Rolex
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkoló
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Honda Civic
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Williams Racing, Japán Nagydíj, kerékcsere
Forma-1, Robert Kubica, Williams Racing, Japán Nagydíj, munkagép, sportbírók
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Kevin Magnussen, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Heineken
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka  Circuit, Rolex
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkoló
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Honda Civic
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Williams Racing, Japán Nagydíj, kerékcsere
Forma-1, Robert Kubica, Williams Racing, Japán Nagydíj, munkagép, sportbírók
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Kevin Magnussen, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Heineken
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka  Circuit, Rolex
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkoló
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Honda Civic
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Williams Racing, Japán Nagydíj, kerékcsere
Forma-1, Robert Kubica, Williams Racing, Japán Nagydíj, munkagép, sportbírók
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Kevin Magnussen, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj

Az igazán nagyot a Q3 elején villantotta a Ferrari, különösen Sebastian Vettel, aki 1:27.212-es, nem mellesleg körrekordot jelentő idővel mindenkit állva hagyott, a mögé besoroló csapattársának is több, mint 3 tizedet adott, a harmadik helyre befutó Bottas már 5, Hamilton 6 tizedet kapott. Vettel már ekkor jelezte a rádión, hogy nagyon jó kört sikerült összeraknia.

Mint később kiderült, már ezzel megszerezte volna a pole pozíciót,

Charles Leclerc ugyanis hiába volt gyorsabb ennél a körnél a hajrában a második szektorig, az utolsóban végül alulmaradt, a mögötte érkező Vettel ráadásul javított is, és végül 1:27.064-es idővel lett övé a pole az 1:27.253-as időt elérő Leclerc előtt. „Nem volt könnyű, a körülmények most nagyon különböznek a pénteken tapasztaltaktól – mondta az idei második pole-ját szerző Vettel. – A legfontosabb viszont az, hogy süt a nap és az emberek boldogok.

Az autó hihetetlenül jó volt, de még csak a munka egy részét végeztük el."

Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Heineken
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka  Circuit, Rolex
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkoló
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Honda Civic
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Williams Racing, Japán Nagydíj, kerékcsere
Forma-1, Robert Kubica, Williams Racing, Japán Nagydíj, munkagép, sportbírók
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Kevin Magnussen, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Heineken
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka  Circuit, Rolex
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkoló
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Honda Civic
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Williams Racing, Japán Nagydíj, kerékcsere
Forma-1, Robert Kubica, Williams Racing, Japán Nagydíj, munkagép, sportbírók
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Kevin Magnussen, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Heineken
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka  Circuit, Rolex
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkoló
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Honda Civic
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Williams Racing, Japán Nagydíj, kerékcsere
Forma-1, Robert Kubica, Williams Racing, Japán Nagydíj, munkagép, sportbírók
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Kevin Magnussen, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj

„Seb csodás kört futott és ma egyszerűen ő érdemelte meg a pole pozíciót – nyilatkozta Leclerc. –

A Mercedesek közül a harmadik helyen záró Bottas volt a jobb, 1:27.293-as körével 9 ezreddel volt gyorsabb Hamiltonnál. „Az időmérő előtt elég erősnek tűntünk, de mindig is tudtuk, hogy a Ferrarinak lehetnek bevethető tartalékai – összegzett Bottas. – A harmadik felvonásban érinthetetlenek voltak. Még nekünk sincs veszve semmi, a rajtnál előnyben lesznek, aztán majd meglátjuk."

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke nem titkolta csalódottságát, hogy a Mercedes fölényét hozó pénteki edzésnap után nem lett az övék a pole. „Bosszantó, ez a pálya elvileg kedvez nekünk, de a Ferrari megint összeszedte magát.

– nyilatkozta a Sky Sportsnak. – Az autó alapvetően kiegyensúlyozott, de pillanatnyilag az egykörös tempó terén le vagyunk maradva" – összegzett, és elárulta, hogy bár szeretnék minél hamarabb bebiztosítani a konstruktőri világbajnoki címet, nem számítottak arra, hogy ez már Japánban sikerülhet.

Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Heineken
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka  Circuit, Rolex
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkoló
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Honda Civic
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Williams Racing, Japán Nagydíj, kerékcsere
Forma-1, Robert Kubica, Williams Racing, Japán Nagydíj, munkagép, sportbírók
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Kevin Magnussen, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Heineken
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka  Circuit, Rolex
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkoló
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Honda Civic
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Williams Racing, Japán Nagydíj, kerékcsere
Forma-1, Robert Kubica, Williams Racing, Japán Nagydíj, munkagép, sportbírók
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Kevin Magnussen, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Heineken
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka  Circuit, Rolex
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkoló
Forma-1, Japán Nagydíj, szurkolók
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, Honda Civic
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit, sportbírók, pályabírók
Forma-1, Japán Nagydíj, Suzuka Circuit
Forma-1, Williams Racing, Japán Nagydíj, kerékcsere
Forma-1, Robert Kubica, Williams Racing, Japán Nagydíj, munkagép, sportbírók
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Kevin Magnussen, Haas F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso, Japán Nagydíj
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Racing Point, Japán Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Japán Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Japán Nagydíj

A Mercedesek mögött a két Red Bull zárt Verstappen-Albon sorrendben, ráadásul ezredre azonos kört ment a két pilóta, mindössze azért a holland van előrébb, mert ő előbb teljesítette a mért körét. Mögöttük jött a két McLaren Sainz-Norris felállásban, az első tizest pedig Pierre Gasly és Romain Grosjean tette teljessé. A Japán Nagydíj 7 óra 10 perckor veszi kezdetét.

Percről percre tudósításunk az eredménytáblázat alatt olvasható!

Aktuális futam

2024.05.03. - 10:00Miami Grand Prix - 2nd Practice
2024.05.03. - 18:30Miami Grand Prix - 1st Practice
2024.05.03. - 22:30Miami Grand Prix - Sprint Shootout
2024.05.04. - 10:00Miami Grand Prix - Last Practice
2024.05.04. - 18:00Miami Grand Prix - Sprint
2024.05.04. - 22:00Miami Grand Prix - Qualification
2024.05.05. - 22:00Miami Grand Prix - Race

Versenynaptár (2024)

2024.05.17. - 05.19.Emilia Romagna Grand Prix
2024.05.24. - 05.26.Monaco Grand Prix
2024.06.07. - 06.09.Canadian Grand Prix
2024.06.21. - 06.23.Spanish Grand Prix
2024.06.28. - 06.30.Austrian Grand Prix
2024.07.05. - 07.07.British Grand Prix
2024.07.19. - 07.21.Hungarian Grand Prix
2024.07.26. - 07.28.Belgian Grand Prix
2024.08.23. - 08.25.Dutch Grand Prix
2024.08.30. - 09.01.Italian Grand Prix
2024.09.13. - 09.15.Azerbaijan Grand Prix
2024.09.20. - 09.22.Singapore Grand Prix
2024.10.18. - 10.20.United States Grand Prix
2024.10.25. - 10.27.Mexican Grand Prix
2024.11.01. - 11.03.Brazilian Grand Prix
2024.11.21. - 11.24.Las Vegas Grand Prix
2024.11.29. - 12.01.Qatar Grand Prix
2024.12.06. - 12.08.Abu Dhabi Grand Prix
20:52
október 12, 2019
Vágólapra másolva!

Vasárnapra csúszik az időmérő

Köszöntjük Kedves Olvasóinkat a Japán Nagydíj időmérő edzésének közvetítésében! Vasárnap éjjel 2 óra 50 perc körül kezdünk, előtte azonban néhány bejegyzésben összefoglaljuk, mi történt eddig és miért nem történt szombaton semmi.

20:55
október 12, 2019
Vágólapra másolva!

Pénteken mindent leszereltek

A Hagibisz tájfun szombaton érte el a Japán Nagydíj helyszíne, Szuzuka térségét, ezért a szervezők elővigyázatosságból már pénteken bejelentették, hogy az egész szombati napot törlik, és az időmérőt helyi idő szerint vasárnap 10 órára halasztják. A csapatok óvintézkedéseiről itt írtunk bővebben.

---- separator ----gallery-content-type:c1d06a46-c3a0-4fc0-ba13-14faf5128d01---- separator ----
20:59
október 12, 2019
Vágólapra másolva!

Mercedes társasjátékkal múlatták az időt az újságírók

Will Buxton, az F1 riportere azt írta, legalább 5 órát eltöltöttek a mercedeses Monopolyval. A BBC műsorvezetője, Jenny Gow unalmában podcasthoz toborzott legénységet honfitársai körében.

21:02
október 12, 2019
Vágólapra másolva!

Grosjean tartotta a szavát

A Haas pilótája a szombati kényszerszünet során valóban megépítette a hatkerekű Tyrrell P34 makettjét, amit pénteken szerzett be arra az esetre, ha a szállodában kell rostokolnia.

21:05
október 12, 2019
Vágólapra másolva!

Hamilton nem ment Tokióba

Lewis Hamilton pénteken még azt mondta, hogy Tokióba akar menni a szünnapon vagy meglátogatna egy delfináriumot, hogy felszólaljon az állatok fogvatartása ellen, de a BBC szerint végül a szállodájában maradt.

21:12
október 12, 2019
Vágólapra másolva!

Létrejött a FIFA körmérkőzés is

Max Verstappen és Carlos Sainz már csütörtökön viccelt arról, hogy ha nem lesz edzésnap szombaton, akkor a Playstationnel ütik majd el az időt.

21:13
október 12, 2019
Vágólapra másolva!

Kubica és Kvjat nem bírta vezetés nélkül

A Williams és a Toro Rosso versenyzője egy játékteremben kötött ki. Japánban ki tudná hibáztatni őket ezért?

21:16
október 12, 2019
Vágólapra másolva!

Állandó program a bowling is

Lando Norris és Carlos Sainz itt is fej fej mellett küzdött, de végül csak az egyikük győzhetett.

21:19
október 12, 2019
Vágólapra másolva!

A péntek alapján a Mercedes az esélyes

A helyszíni információk alapján úgy tűnik, a tájfun a vártnál kevésbé volt heves a térségben, ezért várhatóan szeles, de egyébként versenyzésre alkalmas körülmények fogadják majd a mezőnyt vasárnap Szuzukában. Amennyiben így lesz, az a Mercedesnek kedvezhet.

EsélylatolgatásSzörnyű idő kellhet, hogy ne legyen szörnyű Mercedes-fölényhttp://www.gphirek.hu/f1/20191011-f1-a-2019-es-japan-nagydij-eselylatolgatasa.html
01:50
október 12, 2019
Vágólapra másolva!

Elvonult a tájfun

Úgy tűnik, az időjárás szempontjából nincs akadálya annak, hogy bő 3 óra múlva megkezdődjön az F1-es Japán Nagydíj időmérő edzése!

04:10
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Zajlik az infrastruktúra visszaállítása

Az időmérő kevesebb, mint egy óra múlva, helyi idő szerint 10 órakor kezdődik. A csapatok tagjait 5-kor engedték vissza a pályára és 7-től bonthatták fel az autók plombáit, innentől lehet dolgozni a felkészítésükön is. Adam Cooper szakújságíró több fotót is posztolt a munkálatokról.

04:42
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Többen Szuzukát is új sisakkal tisztelik meg

Nem lohadt a versenyzők kedve, hogy egyedi sisakokat készíttessenek azok után sem, hogy az FIA nem engedte Danyiil Kvjatnak használni az Orosz Nagydíjra alkotott dizájnt. Utólag kiderült, hogy a legtöbben, például a szinte minden versenyre más festéssel készülő Sebastian Vettel engedélyt sem szoktak kérni, szólni pedig senki nem szól nekik, hogy elhasználták az évi egy jokerüket. Vettel természetesen Japánba is egyedi bukóval jött, vajon ő, Lando Norris és Pierre Gasly jelezte ezt előre az FIA-nak?

04:48
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

A McLaren egyik mérnöke jön egy ablakkal a szállodának

Lee Mathurin, a wokingiak egyik technikusa vicces történetet osztott meg a Twitteren: a szállodában felhívták mindenki figyelmét, hogy a tájfun miatt ne nyissák ki az ablakokat, az egyik aerodinamikai mérnök azonban kinyitotta, a szél pedig le is tépte azt. Mathurin állítólag később megkérdezte tőle, hogy azért előtte bekent-e flow vis festékkel, amivel az aerodinamikai elemeket szokták a szabadedzéseken.

04:55
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Pár perc és kezdődik az időmérő

Kifogástalan az idő, noha kissé szeles, ami az autók érzékeny aerodinamikájára semmiképp sem lesz jó hatással, ráadásul a szuzukai pálya azonnal bünteti a vezetői hibákat, egy esetleges autótörés pedig most az adott versenyző futamát is veszélybe sodorhatja. Vajon ki kockáztatja a legtöbbet?

04:57
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Megjöttek az első képek a mai napról

Az alábbi képre kattintva megnézhetik folyamatosan frissülő galériánkat a Japán Nagydíj időmérő edzéséről.

---- separator ----gallery-content-type:fd5a72f4-9868-4b68-a81b-8a162409c346---- separator ----
05:00
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Zöld jelzés, elkezdődött az időmérő!

A két Ferrari az első a pályán, Leclerc és Vettel is kemény gumin jött ki, akárcsak Carlos Sainz a nyomukban.

05:02
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Piros zászló!

Ez nem tartott sokáig, Robert Kubica ripityára törte a Williamst a célegyenesben.

05:07
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Elsőre vezetői hibának tűnik

Meg kell várnunk Kubica nyilatkozatát, a felvételek alapján azonban annyi történt, hogy rátette az autó bal oldali kerekeit a fűre a célegyenesre fordulva, onnan pedig nem volt megállás a falig. Talán a szél is közrejátszott. Jelenleg folyik a romeltakarítás.

05:10
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Csak 19 autót látunk a versenyen?

Felmerül a kérdés, hogy elég ideje lesz-e összerakni az autót a 4 óra múlva rajtoló futamra a Williamsnek, illetve az is, hogy amennyiben lesz, megkockáztatja-e a bevallottan alkatrészhiánnyal küzdő istálló, hogy egy esetleges újabb baleset kihatással legyen a soron következő versenyhétvégére.

05:11
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Újraindult az időmérő!

Valamivel több, mint 15 perce maradt a versenyzőknek a Q1-ben, a két Alfa Romeo vezetésével többen azonnal kijöttek.

05:14
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

A két Toro Rosso vezet

Kvjat és Gasly jobb időt ment Giovinazzinál és Räikkönennél, de folymatosan javulni fognak az idők.

05:15
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Ismét piros zászló!

Kevin Magnussen is összetörte, méghozzá ugyanott, ahol Kubica. Jó hír, hogy vissza tudott tolatni a pályára, viszont az első mellett a hátsó szárnya is sérült.

05:17
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Hét autó tudott mért kört futni

Gasly vezet 1:29.614-gyel, mögötte Kvjat 1 tizeddel lemaradva, őket Giovinazzi, Stroll, Pérez, Räikkönen és Russell követi.

05:20
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Magnussen edzésének vége?

Ted Kravitz, a Sky Sports riportere szerint nagyon megrongálódott az autó, szerinte a Q1-ben nem fog tudni újra kijönni, ami azt jelenti, hogy az időmérőn már nem látjuk a dánt. A visszajátszás alapján túl nagy gázt adott az utolsó kanyarból kifelé, de könnyen lehet, hogy Kubicához hasonlóan neki is „segített” a szél is.

05:21
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Ismét zöld!

11 perccel és 42 másodperccel a Q1 vége előtt ismét szabad az út, a bokszutcában valódi dugó alakult ki, mindenki szeretne összerakni egy mért kört minél hamarabb. A Haas közben megerősítette, hogy Magnussen időmérőjének vége, miközben Hamilton jelenti, hogy nagyon szeles az idő a pályán.

05:23
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Hatalmas a forgalom

A két McLaren és a két Ferrari nagyon közel egymáshoz, Verstappen pedig Ricciardóra tapad. Mindenki igyekszik jó helyet találni a gyorsköréhez, a két Mercedes és Hülkenberg van a vonat elején.

05:26
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Leclerc az élen az első roham után

1:28.405-tel a monacói vezet, mögötte Verstappen jön 349 ezreddel lemaradva, majd Vettel már 583 ezredes hátrányban. A két Mercedes egyelőre nem villog, Bottas-Hamilton sorrendben csak a 6. és 7. helyen állnak, Sainz a negyedik, Albon az ötödik.

05:29
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Javítottak a Mercedesek

Mindenki visszatért a bokszba, Bottas és Hamilton azonban egy töltőkör után újabb gyorskörre ment el, Hamilton 330 ezreddel Leclerc mögé a második helyre jött fel, míg Bottas Vettelt megelőzve a negyedik pozícióba sorolt be.

05:31
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

A Ferrarik és Verstappen már nem jönnek

Mindenki a pályán a Q1 utolsó két percére ezt a hármast kivéve, vélhetően nem is kell aggódniuk, noha Vettel ideje közel 6 tizeddel rosszabb az élen álló csapattársáénál.

05:35
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Vége a Q1-nek, az egyik Renault kiesett

Daniel Ricciardo méghozzá, aki 1 tizeddel maradt el Kvjat már továbbjutást érő idejétől. Mellette Pérez, Russell és a már korábban elhulló Kubica és Magnussen nem jutott tovább. A másik Renault sem villogott, Hülkenberg 2 tizeddel jobb kört ment, mint csapattársa, de így is csak a 13. helyen jutott be a Q2-be. Leclerc zárt az élen Hamilton, Verstappen, a remek kört összerakó Norris, Bottas és Vettel előtt.

05:41
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Elkezdődött a Q2!

Nem sietnek, egyelőre senki nem hajtott ki a pályára, pedig lassan egy perc lepörgött az órán.

05:42
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

A két Ferrari az első

Leclerc és Vettel új lágy abroncsokon jöttek ki, utánuk pedig lassan mindenki más is megérkezik.

05:44
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

20 km/h-nál is nagyobb szél van

George Russell is megerősítette, hogy nagyon nehéz az úton tartani az autót, az F1 hivatalos oldala szerint 23,4 km/h-s szelet is mértek, ami az aerodinamikailag érzékeny Forma-1-es autók vezetését igencsak nehézzé teszi.

05:45
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Vettel lenyomta Leclerc-t

Csupán 5 ezred volt a két Ferrari pilóta között, a monacói a felvezető körön még azt kérdezte mérnökétől, hogy miért olyan hidegek a gumijai, mire azt mondták neki, hogy a mért körre rendben lesz. Vettel ideje 1:28.174

05:47
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Hamilton átvette a vezetést

348 ezreddel ment jobbat Vettelnél, amivel már ő az első. Bottas csak a két vörös autó mögé sorolt be, ahogy Verstappen is, aki az élmezőnyből csak csapattársát tudta megelőzni, a Red Bullok jelenleg az 5. és a 6. helyet foglalják el, mögöttük Sainz, Räikkönen, Norris, Grosjean az első tíz sorrendje.

05:49
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Verstappennek nincs erő az autójában

Már a Q1-ben is arra panaszkodott, hogy nem működik az extra teljesítményt lehívó gomb az autóban, vélhetően most is a maximális erőt hiányolja a holland. Nagy blama lenne ez a Hondának, hiszen Szocsiban pont azért vállalták be a büntetést, hogy Szuzukára a legjobb helyzetben legyenek.

05:51
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

A két Toro Rosso kieső helyen

Gasly kevesebb mint egy tizeddel van csak a tizedik helyen álló Grosjean mögött, de Kvjat és Giovinazzi is lőtávolban van. A 14. helyen álló Stroll és a 15. Hülkenberg már kevésbé,.

05:52
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Verstappen hamiltoni tempót is tudna

A motrogondok nélkül Christian Horner szerint 27.9 lehetne a körideje, amivel most a második helyen állna. Verstappen a gyorskörén 5 tizeddel volt lassabb Albonnál a motorerőt igénylő utolsó szektorban, valami tehát egyértelműen nincs rendben a motorjával.

05:54
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Gond a Renault-nál

„Komoly gondunk van, ne válts sebességet” – szólt Mark Slade Hülkenbergnek, aki ötödik fokozatban evickél vissza a garázsba. A német így a 15. helyen zárja az időmérőt és reménykedhet, hogy a versenyét nem befolyásolja a probléma.

05:58
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Vége a Q2-nek, mindkét Alfa kiesett

Giovinazzi, Stroll, Räikkönen, Kvjat és Hülkenberg az öt kieső, miközben a két Ferrarit kivéve mindenki kint volt a hajrában, Hamilton és Bottas is javított, előbbi 1:27.668-as körrel nyerte a Q2-t, Bottas csak 138 ezreddel maradt el tőle. Albon remek körrel feljött a harmadik helyre a két Ferrari előtt, miközben Verstappen nem tudott javítani és csak hatodik lett.

06:04
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Elkezdődött az időmérő utolsó szakasza!

Jöhet a csata a pole pozícióért, Norris hajtott ki elsőként, őt Gasly követte, utánuk a két Mercedes, Sainz, majd a két Ferrari és a két Red Bull.

06:09
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Vettel körrekorddal az élen!

Nem kicsit jó kört rakott össze a négyszeres világbajnok, 1:27.212-es idővel 323 ezredet adott a második helyen álló Leclerc-nek, mindkét Ferrari a Mercedesek előtt van tehát, Bottas a harmadik több mint egy tizeddel a negyedik helyen álló Hamilton előtt. Verstappen az ötödik, Albon a hatodik, mögöttük Norris, Sainz, Gasly és Grosjean a sorrend, a Haas pilótája még nem ment mért kört.

06:11
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Megjött Grosjean is

Mivel csak egyetlen szett friss gumija van, a francia inkább megvárta, amíg tiszta lesz a pálya, most egyedül ő van kint, nemsokára megkezdi egyetlen gyorskörét.

06:13
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Grosjean a nyolcadik

Sainzot és Gaslyt sikerült megelőznie, 1:29.341-es kört ment. Közben a többiek már a pályán az utolsó rohamra, Leclerc vezeti a sort Verstappen, Vettel, Albon, Bottas és Hamilton előtt.

06:18
október 13, 2019
Vágólapra másolva!

Vettelé a pole a Japán Nagydíjra!

Már az első körével is megszerezte volna az első helyet, a négyszeres világbajnok azonban 1:27.064-re javított, ezzel ő indulhat az első helyről 7 óra után 10 perccel. Leclerc a második 189 ezreddel lemaradva, a harmadik helyen Bottas, a negyediken Hamilton zárt. Mindketten javítottak, előbbi 229, utóbbi 238 ezredre van Leclerc-től.

A további sorrend: Verstappen, Albon, Sainz, Norris, Gasly és Grosjean.

7 óra előtt tíz perccel már jövünk is a futam élő közvetítésével, addig is a viszontlátásra!