A fiatalokat vonzotta a Szeress most!

Vágólapra másolva!
A Barátok közt-stáb új műsorának premierje a teljes lakosságot tekintve alulmaradt a tv2 húzóműsorai közé tartozó Naplóval szemben, de a fiatalok között jó eredményt ért el.
Vágólapra másolva!

Az RTL Klub új heti sorozata, a Szeress most! első része nem tudta legyőzni a hosszú idő óta legnépszerűbb vasárnap esti műsort, a Napló-t. A Szeress most! azonban néhány százezerrel magasabb nézettséget ért el, mint az RTL korábbi, vasárnap este vetített sorozata, a Medicopter és a fiatalok körében majdnem azonos eredményt hozott, mint a tv2 hétvégi hírműsora.

Az október 19-én, vasárnap debütált heti szappanopera nézettsége a teljes lakosság körében 1 millió 690 ezer volt, amivel második lett a kétmilliós nézettséget produkáló tv2-s Napló mögött. Az este hét és nyolc óra között sugárzott műsorok közül az MTV-n vetített Szívek szállodája messze lemaradt a kereskedelmi adók két programja mögött, az amerikai sorozat nézettsége 560 ezer volt.

Szorosabb volt a verseny este nyolc után, amikor a közszolgálati adó Névshowr című esztrádműsorát több mint másfél millió néző választotta. Az MTV azonban ezzel is csak a harmadik lett, a legtöbben az RTL Klubon játszott Bad Boys című amerikai filmet (1 millió 900 ezer) nézték, a második pedig a tv2-n sugárzott James Bond-film volt (1 millió 170 ezer).

A kereskedelmi televíziók célközönsége, a 18-49 éves nézők körében szintén a tv2 hírműsora nyerte a vasárnap esti nézettségi versenyt. A hirdetők számára fontos fiatalok közül 840 ezren követték a Napló-t, alig többen, mint a Szeress most! premierjét (815 ezer), a közszolgálati adó műsora pedig ebben a kategóriában is a harmadik helyen végzett.