Fontos bejelentést tett a jövőre nézve a Ferencváros

MVM Dome, Ferencváros
Vágólapra másolva!
Az FTC további négy évvel meghosszabbította szponzorációs együttműködését az MVM-mel, a megállapodás értelmében még nagyobb hangsúlyt helyeznek az utánpótlás-nevelésre.

A klub és a cég közös közleménye szerint az MVM immáron kibővített tartalommal támogatja a továbbiakban is az FTC szakosztályainak eredményes és sikeres működését, "az egyesület szponzorációjának éves összesített értéke nettó 6,6 millió euró, valamint 1 milliárd forint."

Az FTC teljes labdarúgáshoz kapcsolódó szervezete mellett a szponzorációs együttműködés a következő csapatokra és sportágakra terjed ki: felnőtt női kézilabdacsapat, felnőtt férfi kézilabdacsapat, felnőtt férfi jégkorongcsapat, felnőtt férfi vízilabdacsapat, felnőtt női vízilabdacsapat, felnőtt curlingcsapat, női akrobatikus torna, atlétika, birkózás, férfi torna, kajak-kenu, kerékpár, női torna, ökölvívás, szinkronúszás, teke, triatlon, úszás, vívás. Az MVM megjelenik az említett szakosztályok sportlétesítményeinek felületein, az összes sportoló felszerelésén és ruházatán is.

Az orszgá legnagyobb csarnoka is az MVM nevét viseli Forrás: MICHELLER SZILVIA/Micheller Szilvia

"Az MVM immáron négy éve a Fradi-család tagja, ami büszkeséggel tölt el bennünket.

Azt is nagyon fontosnak tartjuk, hogy a cég támogatása több ezer gyermeknek biztosít magas szintű sportolási lehetőséget. Mert nemcsak az eredmények számítanak, hanem az is, hogy milyen körülményeket tudunk biztosítani a fiataloknak" - mondta Kubatov Gábor, az FTC elnöke.

Az együttműködés keretében az MVM szektornévadó szponzori státuszt kap, amelynek köszönhetően a Groupama Aréna C szektora mostantól az MVM C szektor nevet viseli. A népligeti sportközpont pedig az FTC-MVM népligeti Sportközpont nevet használja.