Gigaszerződést kötött a Barcelona a Spotify-jal

FC Barcelona v Club Atletico de Madrid - La Liga Santander soccer FC Barcelona Club Atletico de Madrid La Liga Santander no people LaLiga Santander match Camp nou February Horizontal SPORT FOOTBALL GENERAL VIEW PHOTO
Camp nou general view prior the LaLiga Santander match between FC Barcelona and Club Atletico de Madrid at Camp Nou on February 6, 2022 in Barcelona, Spain. (Photo by Jose Breton/Pics Action/NurPhoto) (Photo by Jose Breton / NurPhoto / NurPhoto via AFP)
Vágólapra másolva!
Spanyol sajtóhírek szerint a Barcelona három évre szóló szponzori szerződést kötött a Spotify-jal.

A katalán Sport, illetve a RAC 1 is úgy értesült, hogy a katalán sztárcsapat mindenben megállapodott a Spotify képviselőivel, így a svéd zenei streamingszolgáltató váltja a Rakutent a klub főszponzori szerepében is a következő szezontól. Ennek értelmében a csapatmezeken, az edzőmezeken, illetve a női csapat mezein is a Spotify logója fog megjelenni a jövőben. Azonban ez még nem minden, ugyanis

a megállapodás értelmében a stadion neve is változni fog, így Camp Nou Spotifynak hívnák majd hivatalosan.

Mindezért a Barcelona 280 millió eurót fog kapni három évre, vagyis szezononként 93 millió eurót. Eddig az első csapat mezfelületéért 55 millió eurót fizetett a Rakuten, a női csapatéért 3,5 milliót a Stanley, az edzőmezeken való megjelenésért pedig 10 milliót a Beko.

A lap beszámolója szerint a klub várhatóan kedden jelenti be hivatalosan az új szponzort.