Vágólapra másolva!
Az autó bejáratása óta ment a találgatás, milyen megoldást rejteget a Red Bull az új, 2024-es autójának oldalán. Bahreinben végre fény derült rá.

Elrajtolt a téli teszt Bahreinben, már nincs mód a titkolózásra. Szerdán először hajtottak pályára egyszerre a 2024-es F1-es autók, köztük a címvédő Red Bull RB20-asával, amelyet az elmúlt egy hétben kisebb rejtély lengett körül. Max Verstappenék autója már a múlt kedden megejtett bejáratáskor lázban tartotta a technikai szakértőket az extrém kialakítású oldaldobozaival. Az RB20-as oldalán nem látszott tudniillik, hol rejtőznek a motor hűtésére (is) szolgáló légbeömlő nyílások.

A bahreini nyitónapon lőtt első közeli fotók választ adtak a kérdésre. 

Az új Red Bull erősen alávágott oldaldobozain felül egy apró vízszintes, alul pedig egy hosszúkás függőleges rés nyílik

 - írja az M4 Sport.

A hírek szerint a rést a Ferrari mintájára 

egy S-csatornához is használhatják, aminél a burkolaton belül vezetik át az elöl beeresztett levegőt a kocsitest felszínére.

A lap szerint az új Red Bullon azonban nemcsak az oldaldobozok tűnnek extrémnek. A motorborítás két oldalán két nagy méretű csatorna húzódik. Kiderült, ezeknek a versenyző feje mellett van egy bemeneti nyílásuk. A szintén gyanúsnak tűnő orrkúp egyelőre ugyanolyan, mint a bemutatón, nem nyitottak rajta rést, a fekete panel eltávolításával, mint arról többen is találgattak.