„Nem játszadozunk velük – válaszolta Hamilton Vettel felvetésére, majd kifejtette, hogy a korábbi körökben a motort és a gumikat óvta a biztos előny tudatában, felesleges lett volna gyorsabbak köröznie. – A Forma-1-ben manapság mindig menedzselni kell a tempót. A gumiknak egy bizonyos távot meg kell tenniük. A kemény gumin voltam, a futam nagy részében elég keményen nyomtam, ugyanakkor vigyázni is kell az abroncsokra, nem lehet minden körben időmérős tempóban menni velük.
Vigyázni kell rájuk, abban a körben viszont időmérős kört futottam, úgyhogy nem játszadozunk velük."
Vettel saját állítása szerint a határon vezetett, mégis csak pár századdal lett az övé a leggyorsabb kör. „Nekem is kockáztatnom kellett, sok kockázatot vállaltam, ezért is szokott arra kérni a csapat, hogy ne próbáljam meg a leggyorsabb kört, mert kövé dermednek, hogy hibázni fogok. Ennél már ismerhetnének jobban is" – tette hozzá huncut mosoly kíséretében az ötszörös világbajnok.
Bottas tudja, hogy válaszolnia kell
Valtteri Bottas hátránya már 36 pont Lewis Hamilton mögött a világbajnoki pontversenyben, azaz közel másfél futamgyőzelem. A brit következetességét és a Mercedes megbízhatóságát elnézve hiába van még hátra 13 verseny, a finn pilóta úgy érzi, ha ilyen tempóban építti tovább az előnyét csapattársa, akkor hamarosan elbúcsúzhat a vb-címtől.