Vágólapra másolva!
A német pilóta nem volt csalódott, miután csak a 4. lett a Mexikói Nagydíj időmérőjén. Csapattársa is alapvetően jónak tartotta a 6. helyet érő körét.

Mindkét Red Bulltól, és riválisától, Lewis Hamiltontól is kikapott Sebastian Vettel a Mexikói Nagydíj időmérőjén, pedig az utolsó etap előtt még úgy tűnt, Max Verstappen mellől, az első rajtsorból indulhat majd. Ez nem így alakult, mivel az utolsó pillanatban Daniel Ricciardo elorozta a pole pozíciót, valamint Verstappen és Vettel közé Hamilton is beférkőzött.

A német pilóta így csak a 4. helyezett lett, ami rossz hír a számára, hiszen a pályafutása során még sohasem tudott F1-es nagydíjat nyerni az első három rajthely mögül indulva, most pedig mindenképpen győznie kell a világbajnoki reményeinek életben tartásáért. Vettel ennek ellenére nem volt igazán csalódott.

Forma-1, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Maurizio Arrivabene, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Alfa Romeo Sauber, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Fernando Alonso, McLaren Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Maurizio Arrivabene, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Romain Grosjean, Haas F1
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Carlos Sainz, Renault Sport Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Esteban Ocon, Force India
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Fernando Alonso, McLaren Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Brendon Hartley, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Brendon Hartley, Scuderia Toro Rosso
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo,Max Verstappen, Red Bull Racing
Forma-1, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Maurizio Arrivabene, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Alfa Romeo Sauber, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Fernando Alonso, McLaren Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Maurizio Arrivabene, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Romain Grosjean, Haas F1
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Carlos Sainz, Renault Sport Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Esteban Ocon, Force India
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Fernando Alonso, McLaren Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Brendon Hartley, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Brendon Hartley, Scuderia Toro Rosso
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo,Max Verstappen, Red Bull Racing
Forma-1, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Maurizio Arrivabene, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Alfa Romeo Sauber, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Fernando Alonso, McLaren Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Maurizio Arrivabene, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Romain Grosjean, Haas F1
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Carlos Sainz, Renault Sport Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Esteban Ocon, Force India
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Fernando Alonso, McLaren Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Brendon Hartley, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Brendon Hartley, Scuderia Toro Rosso
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo,Max Verstappen, Red Bull Racing

„Nem volt igazán tiszta kör – összegzett a Sky Sportsnak. – Nagyon keményen próbálkoztam, mert tudtam, hogy legalább 2 tizedmásodpercet találnom kellett. Ez nem jött össze. Nagyon szorosan alakult az eredmény, nem volt rossz a kör, de volt 1-2 megcsúszás itt-ott, és egyszerűen nem állt össze. Egészen elégedett vagyok, mert szerintem többé-kevésbé kihoztunk mindent az autóból.

„A tempónk jó az egyenesben, meglátjuk, mi lesz az 1-es kanyarban, aztán arra építünk. Szerintem eddig a miénk a legjobb megbízhatóság. A Red Bullok nagyon gyorsak, nehéz legyőzni őket, de talán ők megverik saját magukat. Hosszú verseny lesz, amit a stratégia és a gumik döntenek majd el.”

Räikkönen csak a 6. helyről kezdhet Forrás: AFP/Rodrigo Arangua

Az élmezőny szempontjából kedvező, hogy mindhárom élcsapat pilótái a tartósabb, ultralágy gumikkal kezdhetik majd a futamot, így lényegében egyenlő esélyekkel küzdhetnek majd. Közülük Räikkönennek kell majd a leginkább kapaszkodnia, hiszen 6 nappal az austini győzelme után csak a 6. helyet érte el.

Délelőtt nyilvánvalóan eléggé másak voltak a körülmények, mint tegnap, javult a helyzet, de a korábbinál jobban küszködtünk az alulkormányzottság miatt” – árulta el, majd a rajt kapcsán megjegyezte: „Általában eléggé hektikusan alakulnak ott a dolgok, próbálok majd jól rajtolni, rendes szélárnyékot fogni, aztán meglátjuk, mi lesz.”