Vágólapra másolva!

A bizonyos fokig hazai (szintén ázsiai) pálya nem teljesen ismeretlen a Toyotának, tavaly ősszel négynapos tesztet végzett itt Salo és Allan McNish. A melbourne-i szezonnyitó után a csapat felkészítette autóit a hétórás repülőútra, majd Kuala Lumpurban jól megérdemelt pihenőjét töltötte.

Salo és McNish ugyancsak a Pangkor-szigetre látogatott, ahol tíz napig edzőtáboroztak, mivel ez a verseny a legmegterhelőbb a pilóták számára - általában több mint három liter folyadékot veszítenek a másfél óra alatt.

"A félelmetes melbourne-i eredményünk után nem túl sokat várunk Malajziától" - mondta Ove Andersson csapatvezető. "Mindenki jól dolgozott Ausztráliában, de nem vállalhatunk magunkra túl sokat. Ez csak a második versenyünk. Allannek nagy peche volt, mert az első kanyaron sem jutott túl, így legfőbb célom most, hogy mindkét kocsink befejezze a versenyt. Ez fejlődést jelentene és segítene a csapatnak."

"Még mindig Ausztráliára gondolok és mosolygok. Néhány napig csak az az eredmény járt a fejemben, sokat jelentett nekem és csapatomnak. Malajziában jó lenne célba érni. A hőség itt a kocsit és a pilótát is terheli, szóval ha meglátnánk a kockás zászlót, az önmagában szép lenne. Az elmúlt két hétben sokat tréningeztünk melegben, remélem jól felkészültünk" - mondta Salo.

"Míg a csapatnak kiválóan sikerült az Ausztrál Nagydíj, nekem csalódást okozott. Az időmérő edzést eső szakította félbe, a versenyen pedig elbuktam az első kanyarban. Sepangban teljes kvalifikációt és futamot várok. Ami a forróságot illeti, tudom, nehéz lesz, de már hozzászoktam valamennyire a sportautóknál. Ott, a zárt cockpitben néha roppant meleg tud lenni, ez vár rám most is" - jósolt Salo skót társa.