Vágólapra másolva!
Kína, Bahrein, valamint Törökország sikerén felbuzdulva a görög kormány is úgy határozott, Forma-1-es pálya építésébe kezd. Mark Webbert istenítik a Jaguarnál, főnöke Schumacher-szintű pilótának tartja.

Sorban állás kezdődött a Forma-1-es futamok rendezési jogáért, Kína, Bahrein, valamint Törökország és India után Görögország is helyet követel magának a versenynaptárban. Kínában és Bahreinben már jövőre megrendezik az első nagydíjakat, míg Isztambulban 2005-ben kerülhet sor az első futamra, legalábbis Bernie Ecclestone szervezőknek adott ígérete szerint.

India egyelőre a sportág első számú urának jóváhagyására vár, a görögök pedig még csak nemrég jutottak arra az elhatározásra, hogy Forma-1-es pályát építsenek. A szükséges feltételeknek mindenesetre eleget tettek, s a fejlesztési minisztérium államtitkára, Dimitrisz Georgakopulosz máris bizakodó: szerinte óriási lesz majd az érdeklődés a projekt iránt.

Görögországot ez idáig nem lehetett az autósportok fellegvárának nevezni, nemzetközi szintű versenynek évente csak egyszer, az Akropolisz-rali keretében ad otthont.

Csapatszinten a Jaguar háza táján voltak érdekes történések, Tony Purnell, a Ford Premier Performance Division vezérigazgatója (ez a részleg felelős a Jaguar-istállóért, így Purnell kvázi főnöknek tekinthető) kijelentette, Mark Webbert nagyon nagyra tartja, mi több, szerinte az sem elképzelhetetlen, hogy az ausztrál egyszer világbajnok lesz.

"Michael Schumacher szintű pilótát látok benne" - állapította meg a sulykot talán kissé elvetve Purnell. "A német minden tekintetben képes megfelelni csapata elvárásainak, s a magam részéről ugyanezt a képességet látom Markban is. Pedig az idény elején még azt gondoltam róla, oké, oké, tehetséges fiú, de az elittől még messze van, noha a munkához való hozzáállásával nincs gond. Most viszont el kell ismernem, pokoli jó a srác."

Webber rendre az első tíz közé kvalifikálja magát az időmérő edzéseken, s 17 szerzett pontjával fennállása eddigi legjobb eredményéhez segítette a Jaguart.