Vágólapra másolva!
Főnyereményt jelentő 85 millió dolláros üzletet kötött a Forma-1-es Williams-istálló a Budweiser sörgyárral. A kék-fehérek a Ferrari orra elől happolták el az üzletet.

Csakúgy, mint az előző két futamon, a szponzorversenyben is alulmaradt a Ferrari a Williamsszel szemben: régóta suttogtak róla, de immáron bizonyos, hogy a kék-fehérek kötöttek bombaüzletet a Budweiser sörgyárral. 2004-től az autón, valamint Ralf Schumacher és Juan Pablo Montoya sisakján, illetve szerelésén is szerepel majd a gyár logója, amely a piacon évi 12,2 milliárd dolláros bevétellel számolhat.

Érthető tehát, hogy a Ferrari is nagyon hajtott az üzletre, mégis a Williams lett a befutó. "Az üzlet megköttetett, mindenben megállapodtunk a Budweiserrel" - árulta el a Williams egyik névtelenséget kérő alkalmazottja. "Örülünk, hogy éppen a Ferrari orra elől halásztuk el a pénzt." A pénzt, amely egyébként pontosan 85 millió dollárt jelent, és amelyet a Budweiser öt év alatt pumpál a Williamsbe. Hivatalosan a Brit Nagydíj környékén jelentik majd be az üzletet.

Egyes feltételezések szerint a Budweiser azért választotta a kék-fehéreket, mert náluk már 2004-től "hirdetési felülethez" jut, míg a Ferrarinak 2005-ig szól a cigaretta-óriás Marlboróval kötött reklámszerződése.

Olvasóinkat egyébként nem igazán győzte meg a Williams zsinórban bemutatott két kettős győzelme, a többség továbbra is Michael Schumacherben bízik. Kérdésünkre, miszerint hogyan tovább a Forma-1-ben, a szavazók majd' fele (47,3%) válaszolt úgy, hogy a Ferrari ötszörös világbajnoka visszavág, s mindösszesen 16,8 százalékuk vélekedett akképpen, hogy a Williamsen kívül idén már nem nyer senki. Olvasóink 25,6 százaléka viccesen értelmezte a kérdést, így arra a lehetőségre klikkelt, hogy most a Minardi jön, míg 10,3 százalék leírta a Williamst, szerintük ennyi és nem több volt a grove-iakban.