"Beszélgettem Chris Pookkal (a CART főnöke) arról, mi lehetséges és mi nem" - mondta Ecclestone. Annyi viszont biztos, hogy a jelenlegi szabályok szerint a CART egyetlen tulajdonosa sem birtokolhat többet a részvények tíz százalékánál. A szabályt csak az igazgatótanács változtathatja meg.
Amennyiben az üzlet létrejönne, a CART főleg a Forma-1 kísérleti terepének számítana. Az amerikai sorozat jónéhány szponzort vesztett el a közelmúltban, mert motorszállítók és kasztnikészítők hagyták el, több csapat pedig a rivális Indy Racing League-hez csatlakozott.
A Forma-1-es Toyota-istállóval tárgyaló CART-bajnok, Cristiano da Matta máris örvendezik az elképzeléseknek: "Jó lenne mindkettőből megtartani a legjobbat, és összekeverni. A kapcsolat mindig is létezett, pilóták vándoroltak mindkét sorozatból a másikba. Ez a világ két legerősebb bajnoksága és mind a kettő fejlődhet még."