Lebukott Meghan Markle, féltve őrzött titok derült ki

Vágólapra másolva!
Meghan új, kaliforniai székhelyű életmódmárkájának debütálását már a múlt hónapban jelezték a közösségi médiában. Arra is utaltak, hogy élelmiszereket fog árulni. Az első termék, amit a nagyközönség is láthatott, egy luxuscímkével ellátott eperlekvár.
Vágólapra másolva!

Mostani oldalát American Riviera Orchard néven találhatjuk az Instagramon: ez a hercegné új cége, amely – a márkanév levédéséhez szükséges dokumentum szerint – főleg szakácskönyvek kiadásával és lakberendezési termékek árusításával foglalkozik. Meghan Markle új üzleti vállalkozásának első termékére a szemfüles közönség már felfigyelhetett az Instagramon.

Az első termék, amit a nagyközönség is láthatott egy luxus címkével ellátott eperlekvár.

A titokzatosság megőrzése érdekében az új márka (American Riviera Orchard) termékeit egyelőre limitált darabszámban, barátok és influenszerek között terjesztik.

Tracy Robbins divattervező az Instagramon posztolt egy képet a lekvárról.

A képet a "17 of 50" számmal látta el, ami arra utal, hogy hányan kapták meg az új vállalkozás limitált darabszámú termékét.

Tracy Robbins Instagram-sztorija a lekvárról
Fotó: Tracy Robbins Instagram

Úgy tűnik, mintha Meghan és Harry herceg márkái és vállalkozásai idén valamiféle újításon mentek volna keresztül, kezdve a sussex.com domain név alatt működő, királyi weboldaluk felújításával.

Legújabb projektjeik eltávolodnak a korábbi, a királyi családban elfoglalt szerepükre összpontosító témáktól, mint például a Harry és Meghan című Netflix-film és Harry herceg Spare című memoárja.

Az új élelmiszermárka úgy tűnik, jól illeszkedik a pár legújabb terveihez. Meghan ugyanis új Netflix-műsort indít, amely központjában a főzés és a kertészkedés áll. Az első sorozatban Meghan Markle a kedvenc szabadidős tevékenységeit mutatná be: főzne és kertészkedne, ami által sokkal jobban megismerheti majd őt a közönség. A showrunner Leah Hariton lesz, aki többek között Selena Gomez főzőműsorát csinálta.

Delfina Blaquier, aki Harry herceg pólós barátjának, Nacho Figuerasnak a felesége, szintén posztolt egy képet az új lekvárról, az övé az "50-ből 10" felirattal.

Delfina Blaquier Instagram-sztorija
Fotó: Delfina Blaquier / Instagram

Az American Riviera Orchard közösségi média kampánya a házaspár kaliforniai otthonának hangulatát idézi - írta a BBC.

Azt nem tudni, hogy mennyibe kerülnek majd az új életmódmárka termékei.