A 80-as évek F1-es torpedói parádéztak Adelaide-ben - Galéria

Forrás:EPIC IMAGES/David Karaduman
1/13
Az 1989-es szezonban használt Leyton House CG891, amellyel a képen látható Ivan Capelli az azévi Ausztrál Nagydíjon indult ugyanitt, Adelaide-ben. Az olasz veterán már 2016-ban vezette az autót az Adelaide Motorsport FestivalonForrás:EPIC IMAGES/David Karaduman
Forrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
2/13
Capelli nem finomkodott az 1,4 km-es sprintpályán a Victoria Parkban, és újabb rekordot állított fel, közel fél másodperccel ment gyorsabban, mint tavaly Tim Slade az 1994-es Footwork Arrows-zal, ideje 42,57 voltForrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
Forrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
3/13
A Benetton színsémájában pompázó Toleman TG185-ös modell ott volt az első Ausztrál Nagydíjon, amelyet 1985-ben Adelaide-ben rendeztekForrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
Forrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
4/13
A 85-ös Toleman a csapat utolsó Forma-1-es autója volt, 1986-tól már Benetton néven indultakForrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
Forrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
5/13
A Toleman csupán két futamot fejezett be 1985-ben, a legnagyobb eredményt pedig a Német Nagydíjion szerzett pole pozíció jelentette Teo Fabival a volánnálForrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
Forrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
6/13
Az Andrea de Cesaris által vezetett Dallara BMS189-nek nincsenek jó emlékei Adelaide-ből, ez az autó ugyanis nem fejezte be az 1989-es futamot, miután az olasz pilóta kicsúszott veleForrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
Forrás: SOON Marketing
7/13
A Dallarákat piros festésük és a közös főszponzor miatt nagyon könnyű volt összetéveszteni a FerrarikkalForrás: SOON Marketing
Forrás: © 2018 - Rhys Vandersyde | InSyde Media/Rhys Vandersyde
8/13
Ivan Capelli (fehér overálban) elmondása szerint évről évre nehezebben tudja bepasszírozni magát a szűk F1-es pilótafülkébeForrás: © 2018 - Rhys Vandersyde | InSyde Media/Rhys Vandersyde
Forrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
9/13
A Leyton House még a Red Bull egyik műrepülőgépével is versenyre keltForrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
Forrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
10/13
A Lola Larrousse LC87, miként utolsó versenyét, az 1987-es Ausztrál Nagydíjat teljesítette. A szívómotoros lolák hátrányban voltak a kor turbós szörnyetegeivel szemben, Yannick Dalmas mégis ötödik helyet szerzett az autóval Adelaide-ben, ami a csapat második legjobb eredménye volt a szezonbanForrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
Forrás:  EPIC IMAGES/David Karaduman
11/13
A Lola Larrousse LC88-as az LC87-es utódja, 1988-ban Phillipe Alliot versenyzett vele Ausztráliában.Forrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
Forrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
12/13
Az 1994-es Footwork Arrows volt az egyik kakukktojás a mezőnyben, hiszen már a 90-es években versenyzett, tavaly körrekordot állított fel, az idén azonban Capelli és a Leyton House visszavette azt tőleForrás: EPIC IMAGES/David Karaduman
Forrás: SOON Marketing
13/13
A másik kakukktojás a 2001-es szezonból való Arrows A21, Jos Verstappen és Enrique Bernoldi használta. 800 lóerős V10-es motorjával és karbon felépítésével a mezőny papíron leggyorsabb gépe volt az Adelaide Motorsport FestivalonForrás: SOON Marketing