Vágólapra másolva!
Átvette a vezetést a Forma-2 pontversenyében a korábbi hétszeres világbajnok Michael Schumacher fia, és ha az élmezőnyben tud maradni, jó esélye van arra, hogy jövőre a Forma-1-ben szerepelhessen.

Monzában megszerezte idei első győzelmét a Forma-2-ben, Mugellóban pedig átvette a vezetést a pontversenyben Mick Schumacher, a korábbi hétszeres világbajnok Michael Schumacher fia. A 21 esztendős fiatal már többször vezethette édesapja korábbi F1-es autóit és a Ferrarinál, valamint az Alfa Romeónál éles teszten is részt vett, pénteki szabadedzésen viszont még nem kapott lehetőséget.

Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari, Ferrari F2004
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Ferrari F2004, Scuderia Ferrari
Forma-1, Toszkán Nagydíj, Mick Schumacher, Scuderia Ferrari

Erre várhatóan még az idén sor kerül, a Bild szerint az év későbbi szakaszában Schumacher legalább egy alkalommal vezethet majd pénteki F1-es szabadedzésen, feltehetőleg a Ferrarihoz kötődő Alfa Romeo színeiben. A Toszkán Nagydíj előtt már arról is pletykáltak, hogy Schumacher a múlt héten vezetett volna, ez azonban téves híresztelésnek bizonyult.

Azt, hogy Schumacher még az idén F1-es autóba ülhet, Mattia Binotto, a Ferrari csapatfőnöke is megerősítette

az RTL-nek, a svájci szakember viszont arra buzdította az ifjú versenyzőt, hogy az F2-re és a bajnoki címért zajló csatára összpontosítson.

A Prema Racing pilótája 8 pontos előnybe került, de még hat futam maradt a bajnokságból, és a 4. helyezett Robert Shwartzmannak is van reális esélye, hogy utolérje, de az F1-es ülésre várhatóan Schumacher és a brit Callum Ilott lesz kiszemelt. Binotto elmondta:

A Racefans úgy tudja, Schumachernek garantálják a jövő évi F1-es ülést a Ferrarinál abban az esetben, ha az első három között zárja az F2-es szezont, a 3. helyezett Christian Lundgaard előtt 16 pont az előnye.

Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Jack Aitken, Renault F1 Team, Bahrein tesz
Forma-1, Mick Schumacher, Alfa Romeo Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Alexander Albon, Scuderia Toro Rosso, Bahrein teszt
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Bahrein teszt
Forma-1, Mick Schumacher, Alfa Romeo Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Jack Aitken, Renault F1 Team, Bahrein tesz
Forma-1, Mick Schumacher, Alfa Romeo Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Jack Aitken, Renault F1 Team, Bahrein tesz
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Mick Schumacher, Alfa Romeo Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Mick Schumacher, Alfa Romeo Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Nicholas Latifi, Williams Racing, Bahrein teszt
Forma-1, George Russell, Mercedes-AMG Petronas, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Jack Aitken, Renault F1 Team, Bahrein tesz
Forma-1, Mick Schumacher, Alfa Romeo Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Alexander Albon, Scuderia Toro Rosso, Bahrein teszt
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Bahrein teszt
Forma-1, Mick Schumacher, Alfa Romeo Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Jack Aitken, Renault F1 Team, Bahrein tesz
Forma-1, Mick Schumacher, Alfa Romeo Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Jack Aitken, Renault F1 Team, Bahrein tesz
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Mick Schumacher, Alfa Romeo Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Mick Schumacher, Alfa Romeo Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Nicholas Latifi, Williams Racing, Bahrein teszt
Forma-1, George Russell, Mercedes-AMG Petronas, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Jack Aitken, Renault F1 Team, Bahrein tesz
Forma-1, Mick Schumacher, Alfa Romeo Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Alexander Albon, Scuderia Toro Rosso, Bahrein teszt
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Bahrein teszt
Forma-1, Mick Schumacher, Alfa Romeo Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Jack Aitken, Renault F1 Team, Bahrein tesz
Forma-1, Mick Schumacher, Alfa Romeo Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Daniel Ticktum, Red Bull Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Jack Aitken, Renault F1 Team, Bahrein tesz
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Mick Schumacher, Alfa Romeo Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Mick Schumacher, Alfa Romeo Racing, Bahrein teszt
Forma-1, Nicholas Latifi, Williams Racing, Bahrein teszt
Forma-1, George Russell, Mercedes-AMG Petronas, Bahrein teszt

Tekintettel arra, hogy Schumacher a Ferrari tehetségkutató programjának tagja, elsősorban az Alfa Romeónál és a Haasnál merülhet fel a neve, mindkét istállónál lehetséges a versenyzőcsere, bár a hinwili csapatnál Kimi Räikkönent szeretnék megtartani. Antonio Giovinazzi ugyan olasz, és szintén Ferrari-nevelés, de meglepetés lenne, ha jövőre is folytathatná a pályafutását.