Nem emlékszem, hogy volt olyan nap, amikor ennyiszer elrajtoltam, általában csak egyszer szoktunk – kezdte Vettel a Sky Italiának. – Nem vagyok nagy rajongója ennek a szabálynak, mert hatalmas előnyt ad, ha az ember a pálya jó oldalán van, azt pedig már Monzában is láthattuk, hogy a koszos oldalon sok a gumitörmelék az ideális ív mellett. Nem hiszem, hogy ez így sportszerű.
Lottózás helyett inkább olyan autókat kellene építeni, amelyekkel lehet előzni.”
Vettelnek a mezőny összerázása eleinte segített, mert így eltűnt a hátránya, amit az orrkúpcsere miatt szedett össze, később azonban nem igazán tudott profitálni a helyzetekből, mindössze Russell visszaesése segített neki a futam utolsó szakaszában.
„Minket mondjuk ez az egész nem igazán befolyásolt, mert keményen küzdöttünk, és mindent megtettünk, hogy pontot szerezzünk – folytatta. – A végén Kimivel szoros volt [a verseny]. Minden tőlünk telhetőt megpróbáltunk. Nem voltunk elég gyorsak, jó kérdés, hogy miért, mert nehéz megválaszolni. Egynél több oka van. Tudjuk, hogy az autónk nem elég gyors, de ma jobb versenytempóra számítottunk. Ennek utána kell néznünk.”