Az eljárás miatt sokan támadták Lawrence Stroll alakulatát, de olyanok is akadtak, akik semmi kivetnivalót nem találtak benne. Közéjük tartozik Helmut Marko, a Red Bull és az Alpha Tauri tanácsadója, aki odáig ment, hogy amennyiben nem lesz tilos, az energiaitalosok is erre az útra lépnének.
Ha nekünk is megengedik, akkor az Alpha Taurinál ugyanezt fogjuk tenni, amivel rengeteg pénzt spórolunk
– nyilatkozta a Kronen Zeitungnak. – Az viszont aggodalommal tölt el, hogy ezt eddig nem lehetett tudni. Amennyiben viszont jóváhagyják, akkor teljes mértékben támogatom.”
Az Alpha Taurinál nem lenne teljesen új a módszer, hiszen a faenzai istálló elődje, a Toro Rosso a 2000-es évek végén szintén másolta a Red Bullt. Az akkori és a mostani eset között az a különbség, hogy az olasz csapat nem az előző, hanem az adott évi autót vette át, leszámítva a motorokból fakadó különbségeket.
Az ügyről Toto Wolffot is megkérdezték, akit jobban érintenek a történtek, hiszen a Racing Point az ő istállójának autóját másolta le.
A Mercedes csapatfőnöke rámutatott, hogy segíteni kell a kisebb istállókat, amit a silverstone-iak esetében ők eddig is megtettek azzal, hogy szélcsatornát, valamint különböző alkatrészeket biztosítottak nekik, ami a brackley-iek számára is jövedelmező volt. Ebből a szemléletmódból fakadóan az osztrák üzletembert nem zavarná a Red Bull és az Alpha Tauri, vagy éppen a Ferrari és a Haas együttműködése, de hangsúlyozta, hogy ehhez két, erre alkalmas fél szükséges.
„Mindkét szervezetnek olyan módon kell működnie, hogy ez lehetségessé váljon – magyarázta az Auto Motor und Sportnak adott interjújában. – Általában ez megbukik, mert egyik vagy másik istálló még nincs felkészülve erre.”