„Elég tiszta volt a rajtom, utána pedig már csak a tempó menedzseléséről szólt minden – értékelt a hatszoros világbajnok. – A közepes keverékű gumi egyértelműen jobb volt, mint a lágy, de valószínűleg a kemény keverék jobban bírta.
Miután előnyt autóztam ki, tudtam menedzselni a gumikat, miközben ugyanolyan köröket futottam, mint Max, ami pozitív.
Elég sokáig bírták, még az utolsó kiállásomnál is jól teljesítettek, de Max kiállása után engem is kihívtak. Túlságosan azonban nem vehettem el a gázt, mert akkor kihűlnek a gumik és elkezdenek jobban kopni."
Ami Valtteri Bottast illeti, az autó tempója alapján minden bizonnyal legalább a második hely meglehetett volna neki, de egy kormányon felvillanó led megzavarta és bemozdult a rajtnál, az elrugaszkodása így közel sem volt tökéletes.
Toto Wolff erről szűkszavúan csak annyit mondott, hogy még nem beszélt a finnel, de bizonyára nem lesz elégedett, mivel nem volt optimális a helyzet.
Üröm az örömben, hogy így is harmadik lett. „Nagyon közel járt ahhoz, hogy kiugrás legyen és megbüntessék, akkor pedig keserű lenne a szánk íze. Így azonban sikerként könyvelem el, hogy képes volt felzárkózni, az első és a harmadik hely nagyszerű eredmény a csapatnak" – összegzett Wolff.