„Kimi esetében az autónak passzolnia kell hozzá. Ő nem fog alkalmazkodni. 2005-ben és 2006-ban Michelin gumikat használtunk, ezekkel sajátos stílusban kellett autózni, nagyon erős volt elöl a tapadás. Az első gumik szerkezete nagyon egyedi volt. Montoya küszködött, én is, mi nem tudtunk hozzászokni ehhez, úgy, ahogy Kimi tette. Ezért volt ő szupergyors.”
Räikkönen 2002 és 2006 vége között Michelin-gumikkal versenyzett a McLarennél,
2003-ban és 2005-ben a világbajnoki címre is volt esélye, de műszaki hibák megfosztották ettől. 2007-ben a Ferrari színeiben lett világbajnok, miután a McLarennél belharcok dúltak és a kémbotrány is visszavetette a csapatot. Noha statisztikailag a 2007-es szezon a legsikeresebb Räikkönen pályafutásában, de la Rosa rámutatott, hogy a Scuderiánál megmutatkoztak a gyengeségei is.
„Elment a Ferrarihoz és Bridgestone gumikat használt. Felipe Massa simán legyőzte őt az időmérőkön – utalt a 2007-től kezdődő időszakra. – Arra akarok kilyukadni, hogy megfelelő körülmények esetén Kimi van olyan gyors, mint Lewis és Fernando, de 20 versenyből hány akad, amikor ugyanúgy viselkedik az autó és tökéletes a beállítása? Nem sok. Ezért tartom többre Lewist és Fernandót.”