Társoldalunk:

Megható üzenet után keresi a csalódott rajongót a Mercedes

2020.03.13. 17:52

Komoly presztízsvesztést kell elkönyvelnie a Forma-1-nek az Ausztrál Nagydíj közönsége körében, miután ezrek gyűltek össze a pénteki kapunyitásra, de végül nem engedték be a nézőket a pályára. A jegyek visszaváltásáról egyeztetnek a vásárlókkal.

Csak a pénteki kapunyitás eredeti időpontja után jelentették be, hogy nem tartják meg az idénynyitó Ausztrál Nagydíjat, rajongók ezrei jártak pórul, a helyszíni fotók szerint többen is egyértelműen kinyilvánították nemtetszésüket.

Akadtak viszont hangtalanul is csalódott szurkolók, akiket valószínűleg az sem kárpótol, hogy visszakapják a jegyek árát. Jonathan Noble, a Motorsport Network szerzője is megörökített egy pillanatot, amelyen egy édesapa és kisfia látható pénteken reggel.

„Reggel egy izgatott kisfiú és édesapja mögött sétáltam be az Albert Parkba. Borzasztóan éreztem magam, tudva, hogy nem mondták el nekik, hogy tönkremegy a csodásnak induló napjuk. Remélem, az F1-nek lehetősége nyílik kárpótolni őket” – utalt későbbi, izgalmas versenyekre.

Az F1 egyelőre nem reagált, a Mercedes viszont egy rövid üzenetben azt kérte az édesapától, hogy ha róla és kisfiáról készült a kép, vegye fel a kapcsolatot a csapattal.

A Mercedes korábban is szervezett találkozókat gyermekek számára a pilóták részvételével, a mostani felajánlásuk természetesen nem jelent gyógyírt a nézők szélesebb rétege számára, őket az Ausztrál Nagydíj promóterének kell kárpótolni. Andrew Westacott, a szervező ügyvezető igazgatója együttműködést ígért.

Westacott (jobbra) igyekszik kezelni a helyzetet - GalériaForrás: Getty Images/2020 Getty Images/Clive Mason

„Szeretném kiemelni a rajongók részére, hogy együtt fogunk velük működni a visszatérítések ügyében a megváltott jegyeiknek megfelelően – mondta. – Kapcsolatba lépünk velük, és osztozunk a szomorúságukban.”

A szurkolók mellett Westacott köszönetet mondott Victoria Állam gazdasági szereplőinek és a közreműködőknek is.

„Nem csupán a rajongók miatt vagyunk szomorúak, csalódottak vagyunk, mert 600 beszállítónk és 12.000 fős személyzetünk dolgozik ezen a rendezvényen, a [promóternél] további 180-an, valamint a Forma-1 családjában is.” 

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK