A csapatfőnök szerint a McLaren azért választotta a Renault erőforrást, mert látták, hogy az mire képes a Red Bullba építve, és ez segített nekik, hogy felismerjék, milyen szervezeti változásokra van szükségük a sikeresebb autóépítés érdekében. A francia szakember szerint hasonló cipőben jár most a gyári istálló is, bár elismerte, Enstone-ban később kezdődött ez a folyamat.
„Mi is tudjuk, hogy mire képes a motorunk. Véleményem szerint a mi erőforrásunk fejlődött a legtöbbet [az előző] tél folyamán, és talán a legjobb versenykörülmények közepette. Ez jó, de nyilvánvalóan nem elég, ezért reagálnunk kellett, és pont ezt is tettük. Átszerveztük az aerodinamikai részleget, leszerződtettük Pat Fry-t, akinek nem újdonság, a McLaren feltámasztása, és a folyamatnak ezzel még nincs vége.”
Újabb átszervezés a McLarennél
Fry leváltása után közös megegyezéssel távozik a McLaren aerodinamikai részlegének vezetője, Guillaume Cattelani is. A francia szakember jelenleg felmondási idejét tölti, az Autosport értesülése szerint a Haas lehet a következő munkahelye, ahol a Dallarával dolgozhat majd, miután 2004 és 2006 között már az olasz vállalat alkalmazottja volt. A McLaren és a Haas nem kommentálta a hírt.
Cattelani a Dallara után a Peugeot Sport aerodinamikai vezetője, majd főtervezője volt, az ő nevéhez fűződik a Le Mans-ban is használt 908-as. 2012-ben csatlakozott a Lotus (a mai Renault) csapatához, 2014 júniusában pedig a McLarenhez szegődött, de a wokingi istálló azóta nem ért el számottevő eredményt. A feladatait egyelőre James Key, a csapat nemrég kinevezett technikai igazgatója veszi át.