Binotto kitért arra is, hogy a Ferrari leginkább az aerodinamikai módosítások jelenlegi iránya ellen próbál fellépni. A változtatások lényege, hogy a hátul haladó autókat segítenék a könnyebb előzések érdekében, de a Ferrari elsősorban azt kifogásolja, hogy túl szigorúak lennének az új szabályok és így nehezebb lenne egyedi autókat építeni.
Szeretnénk, ha megmaradna a tervezők mozgástere
– mondta. – Elsősorban az aerodinamikára vonatkozó szabályok esetében lenne fontos, amiről úgy véljük, hogy túlságosan távlati. Emellett persze más területen is szeretnénk elérni, hogy módosítsunk ahhoz képest, ahova mostanáig jutottunk.”
A csapatoknak, az FIA-nak, valamint a tulajdonosoknak október végéig van lehetőségük megállapodni a 2021-es szabályokról. Az istállók a háttérben azt már elérték, hogy az egységes fékrendszerekre vonatkozó tendert az FIA leállította, és bejelentették, hogy 2021-től egyelőre nem változtatnak a fékekre vonatkozó szabályokon.