A technikai igazgató James Allison elmondta, hogy a kissé furcsa taktika, a közepes gumin rajtolás nem minden mindegy alapon tett kétségbeesett kísérlet volt, hogy felvegyék a harcot a Ferrarival.
Úgy éreztük, bárhova kvalifikáljuk magunkat, nem mi fogunk vezetni a 3-as kanyarnál
[lényegében az első kanyar után], mert a Ferrarik erősek lesznek a nagyon hosszú egyenesben" – közölte. Ez tette lehetővé, hogy Hamilton tovább mehessen az első etapban, mint Vettel és Leclerc és lecsaphasson a VSC által kínált lehetőségre.
Wolff kiemelte Bottas szerepét is az 1. hely megtartásában. "Nagy szerepe volt a győzelemben. Ha Charles megelőzte volna, komoly veszélybe kerül a győzelmünk" – jelentette ki.
"Nem rossz, hogy a 4. helyről indultam és a 2. lettem, ez különösen a csapatnak fontos – mondta a finn. – Nem nyertem, de így is egész jó. Jól sikerült a verseny, főleg a második etap. Tudtuk, hogy a versenytempónk jó lehet, és hittünk abban, hogy jól szerepelhetünk. Az időmérőkön javulnunk kell, de a versenytempó rendben volt."