Bokszutcai háttérsztorik a Red Bull magyar mérnökétől

Forma-1, Red Bull Racing kerékcsere, Bahreini Nagydíj
BAHRAIN, BAHRAIN - MARCH 30: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Aston Martin Red Bull Racing RB15 stops for new tyres during final practice for the F1 Grand Prix of Bahrain at Bahrain International Circuit on March 30, 2019 in Bahrain, Bahrain. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // AP-1YVNUGTNN2111 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //
Vágólapra másolva!
A Red Bull bokszutcai felszereléseit tervező Hegedűs Andor az Egyforma vlog vendége volt, és kulisszatitkokat árult el a kerékcserékről, valamint az F1 logisztikai kihívásairól.

Nem csupán autót terveznek a magyar mérnökök a Forma-1-ben, erre Hegedűs Andor a legjobb példa, aki már 8 éve dolgozik F1-es csapatoknál, 2014 vége óta az élmezőnybe tartozó Red Bullt erősíti. Andor a Kínai Nagydíj után Magyarországra látogatott, és munkatársa, Kling Sándor vlogjának vendége volt.

Az Egyforma előző adásában a készítők már bemutatták Hegedűs Andor pályafutását és munkakörének főbb részleteit, ezúttal az F1-es kerékcserékről esett szó általánosabb megközelítésben. A felvétel idején még friss volt az élmény a Mercedes kínai „dupla” kerékcseréje után, ez, és az első három verseny tapasztalatai adták a kiindulási alapot.

Az F1 egyik kevésbé színes, de mindenképpen érdekes oldala a logisztika, hiszen a csapatoknak óriási felszerelést kell eljuttatni hétről hétre lényegében a világ minden pontjára, gyakran több ezer kilométerre az angliai főhadiszállástól. Andor munkacsoportjához tartozik ez a feladat is, és korábban ő is kivette a részét az F1-es szállítmányozás tervezői teendőiből.