Hogyan készül egy F1-es csapat Monacóra?

Forma-1, Monacói Nagydíj, szombat, Max Verstappen, Red Bull Racing
MONTE-CARLO, MONACO - MAY 25: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Aston Martin Red Bull Racing RB15 on track during qualifying for the F1 Grand Prix of Monaco at Circuit de Monaco on May 25, 2019 in Monte-Carlo, Monaco. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // AP-1ZEPBUPG51W11 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //
Vágólapra másolva!
Az Egyforma vlog e heti adásában négy nagyobb téma is előkerül; köztük egy igen jellemző személyes élmény is a héten meghalt Niki Laudával kapcsolatban.

A szokásos három téma helyett négy nagyobb területről is szó esik az Egyforma vlog e heti adásában. Természetesen Kling Sándor és Kerekes Péter is megemlékezett a héten meghalt Niki Laudáról egy személyes élmény és némi visszaemlékezés révén, és ezúttal sem maradt el a szokásos három fő műsorszám sem.

A műsor gerincét a Monacói Nagydíj adja, kiderül, hogy milyen különleges kihívásokat támaszt a csapatok számára a szűk utcai helyszín, milyen egyedi alkatrészekkel kell készülni erre a versenyre, és az is, hogy visznek-e a csapatok a szokásosnál több tartalékalkatrészt a várható törésekre készülve.

Kissé váratlan fordulatként, a Monacói Nagydíj és a nemsokkal előtte megrendezett Formula E-futam kapcsán előkerülnek az elektromos versenyautók is, illetve Kling Sándor tapasztalatai a villanymotorokkal hajtott formulaautók érdekességeiről.

A kérdezz-felelek rovat témáját a Ferrari gyengélkedésével kapcsolatos felvetés szolgáltatta, azzal talán nem lőjük le a poént, ha eláruljuk, a problémát nem ebben az epizódban fejtették meg a készítők, de a nehézségek egyik lehetséges forrására azért rámutattak.