Bell, Stilo, Arai, Schuberth. Ezek a sisakgyártók gyártanak sisakokat a jelenlegi F1-es mezőny tagjainak. A téli teszteken még úgy tűnt, hogy a japán Arai fejfedőivel négyen, Pierre Gasly, Sebastian Vettel, Daniel Ricciardo és Max Verstappen kezdik meg a szezont, az élesszeműek azonban már a második teszthéten, vagy legkésőbb Melbourne-ben megfigyelhették, hogy utóbbi versenyző Schuberth-re váltott.
Az ilyen utolsó pillanatban történt gyártócsere egyáltalán nem megszokott az aerodinamikát minden más sorozatnál jobban előtérbe helyező száguldó cirkuszban,
mert bármilyen furán is hangzik, az egyes gyártók sisakja közötti formai eltérést is számításba veszik az autó tervezésénél, miután a pilóta feje kilóg, ezáltal az is befolyásolja a légáramlatokat.
A Red Bullnál éppen ezért nem nagyon örültek neki, hogy Verstappen sisakot vált, de végül sztártervezőjük, Adrian Newey áldásával belementek, mondván a versenyzőjük kényelme mindennél fontosabb.
„Az Arai sisaját használtuk alapul az autó tervezésénél. Már sok éve szerződésben állunk az Araival, és nem csak a Red Bull pilótái, hanem a Toro Rosso versenyzői és szerelői, valamint a juniorprogramunk tagjai is Arait használnak” – nyilatkozta Helmut Marko a Motorsport holland kiadásának.