„Sokkal nagyobb a hátsó szárny légellenállása, így ezt kevésbé érezni – mondta a motorerőre. – Olyan ez, mintha egy nagy ejtőernyő fogna vissza. Az egyenesben látjuk a tükörben ezt a hatalmas hátsó szárnyat, ami nyilvánvalóan befolyásolja a teljesítmény érzését” – tette hozzá az autóról, amiben a kormány a tavalyi, és az üléspozíció is „nagyon hasonlít” a 2018-ban megszokotthoz.
Hülkenberg szerint neki 78 kg a versenysúlya, ezért üdvözölte, hogy az idei évtől a könnyebb pilóták ülésére is ballasztot szerelnek majd.
„Én ezt akarom tartani, és ezt többé kevésbé meg is tudom tenni – mondta a testalkatáról. – Úgy látom, a könnyebb pilóták előnyét elvették, így kicsit sportszerűbb lehet a helyzet, de nem hiszem, hogy ez mérhető előnyt hoz a számomra” – tette hozzá a német pilóta, aki minden idők legrutinosabb F1-es dobogó nélküli versenyzője.