Wolff igencsak idegesnek tűnt a futam alatt, még pár körrel a leintés előtt sem szabadult fel, pedig akkor már biztosnak látszott a Mercedes sikere. Nem csoda, hiszen
a Mercedes csapatfőnöke többször elmondta, ki nem állhatja a csapatsorrendet, így nem is feltétlenül szerette volna alkalmazni azt.
„Azt mondtuk a pilótáknak, hogy versenyezhetnek egymással, csak legyenek óvatosak, tartsák észben a helyzetünket a versenyzők és a konstruktőrök világbajnokságában” – nyilatkozta a verseny után.
Valtterinek azt mondtuk, hogy ha minden a terv szerint halad, és az első és a második helyen leszünk a verseny végén, akkor meghagyjuk a sorrendet, hacsak nem érzünk nyomást Vettel részéről.
Csakhogy éreztek, még ha nem is a verseny végén, hanem korábban, ezért cserélték meg a sorrendet a kerékcserék után.
Wolff szerint a csapatutasításhoz Hamilton boxkiállásának rossz időzítése vezetett.
„A dolgok összekuszálódtak azzal, ahogyan kezeltük a boxkiállásokat. Valtterivel a helyes döntést hoztuk meg azzal, hogy elsőként hívtuk be, hogy megvédje a pozícióját,
Lewist azonban egy körrel később hoztuk be a kelleténél, ezt magamra vállalom, mert beszélgetést folytattam James Vowles stratégával, miközben neki kellett volna meghoznia a döntést.
Így Lewis egy körrel később jött be a boxba és pozíciót veszített. Mialatt megfontoltuk, mit kellene tennünk, Jamesszel beszélgettem, ezért történt egy körrel később a kiállás.”