„Az erőfölényük az egyenesek különböző részein jelentkezik. Amikor rosszabbul jönnek ki a kanyarból nálunk, a motorjuk akkor is folyamatosan húz" – nyilatkozta Wolff.
Nincs egy úgynevezett trükk. Ahhoz lehet köze, ahogy futtatják, ahogy kalibrálják a motort. Az időmérő edzésen ugyanannyi ideig használták az energia-visszanyerést, mint mi."
A Mercedes csapatfőnöke elismerte, hogy ők is csak a GPS-adatok alapján tudnak következtetéseket levonni a Ferrarival kapcsolatban, ezek alapján pedig nem csak az egyenesben, hanem már a kigyorsításon vesztenek.
„Van egy kisebb erőfölényük, ez pedig hozzájön a gyengeségünkhöz különösen az egyes kanyarból kifelé, ami miatt duplán hátrányba kerülünk. Amikor az ember nem jó a kigyorsításokon, majd motorerőben is kissé hátrányban van, akkor az történik, ami az első körben. Én csak GPS-adatokat látok, azokon pedig látszik, hogy a kör bizonyos részeiben erőfölényben vannak."
Sebastian Vettel a verseny utáni sajtótájékoztatón elárulta, a biztonsági autós fázis után még el is rontotta egy kicsit az újraindítást, de nem tartotta volna fairnek, ha ismét visszalassít.
Hamilton centikre követte a Ferrarit az utolsó kanyarba, később azonban így sem tudott támadni. „Ez az egyik legrosszabb újraindításom volt. Amikor észrevettem, hogy az első elrugaszkodásom nem volt a legjobb, mivel kipörögtek egy kicsit a kerekeim, már nem akartam újra lelassítani, hogy meglepjem, mert nem hiszem, hogy fair lett volna" – mondta Vettel.