Vágólapra másolva!
Nico Hülkenberg szerint csökkent a nehezebb versenyzők hátrányán a jövőre bevezetésre kerülő szabály. Marcus Ericssonnak például újra beszerelhetik az italpalackot, ha a mezőny tagja marad. 

Lewis Hamilton örül, hogy a következő idénytől 80 kilogrammos minimumsúlyt vezetnek be a versenyzők (üléssel és overallal együtt mért) tömegére, mert így több izmot pakolhat magára. Más pilótákat már az is boldoggá tesz, hogy végre nem árt nekik annyit a tömegük, a mezőnyben ugyanis akadnak, akiket a testalkatuk alapból hátrányba hoz a többiekkel szemben.

Ilyen például a kifejezetten magas (egyes források szerint 184 centis) és 78 kilós Nico Hülkenberg. "Így is nagyon vékony vagyok, nincs rajtam öt kiló felesleg – mondta a Motorsport-total.com-nak.

"Négy kiló súlytöbblet az időmérőn egy-másfél tizedet lemaradást okoz körönként."

Ericsson évek óta nem ihat verseny közben Forrás: Picture-Alliance/AFP/Verwendung weltweit/Firo Sportphoto/Christopher Neun

Hozzátette, hogy "utálja számolni a kalóriákat", de az új szabályokkal "valamelyest csökkenni fog a nagyobb versenyzők hátránya."

Sóhajhat egy nagyot a Sauber pilótája, Marcus Ericsson is, akiről a Magyar Nagydíjon kiderült, hogy

hosszú ideje nem ihat futam közben, egyszerűen azért, mert be sem szerelik neki az italpalackot.

Ha a mezőny tagja marad, jövőre talán nem kell ilyen áldozatot vállalnia a jó szereplés érdekében.

"Már két éve nincs italos flakon az autómban. Másfél kiló a tömege, ezért úgy döntöttünk, nem rakjuk be" – jelentette ki a svéd, aki az idei szezonra komoly diétával készített fel magát, hogy csökkentsen a testalkatából eredő hátrányán.