Tombazis közölte a csapatokkal, hogy minden vitás esetet külön vizsgálnak majd ki, részben azért is, mert az FIA-nál nem tartják praktikusnak azt, hogy teljesen leszabályozzák a területet. Folyamatosan ellenőrizni fogják a csapatok által használt motorüzemmódokat és jelezni fogják a problémás istállóknak, ha változtatniuk kell az eljárásokon.
Kijelentette, a kipufogócsövek elhelyezésével nincs problémájuk, ha az a szabályok adta kereteken belül marad, így a Renault megoldása sem kirívó.
„A résztvevők joga, hogy megtervezzék az autójukat abban a formában, ami a leginkább kedvező kialakítás a teljesítmény szempontjából, feltéve, hogy a beépítés a szabályok határain belül marad” – szögezte le Tombazis, de kilátásba helyezte, hogy a 2019-es szezon előtt további szigorítások várhatók, de e téren még nem jutottak egyezségre az ezzel foglalkozó munkacsoportban.”