Vágólapra másolva!
A Ferrari és a Mercedes mellett csak a Renault tudta mindkét autóját bejuttatni a legjobb tízbe Bahreinben. Hülkenberg gumiproblémák miatt maradt le az 5. rajthelyről, Sainz nem találta a helyes beállítást.

Jó úton halad a Renault afelé, hogy a negyedik legerősebb csapat legyen a Ferrari, a Mercedes és a Red Bull mögött. Nico Hülkenberg a nyolcadik, Carlos Sainz a 10. edzésidőt futotta Szahírban, de Hamilton büntetésének köszönhetően a német a 7. rajtkockából várhatja majd a startlámpák kialvását.

Hülkenbergnek sokkal jobban tetszett az RS18 vislekedése, mint Melbourne-ben, de sajnálja, hogy a Q3-ban nem tudta megismételni az előző szakaszban elért köridejét. „Ahogy lenni szokott, apróságokon csúsztunk el.

– mondta a német.

Hülkenberg Szahírban már jobban érezte magát a Renault-ban, mint az idénynyitón Forrás: Renault F1/XPB/James Moy Photography

"Ebben mindenfélének szerepe volt: a felvezető körnek, a [gumik] nyomásának, azon kívül két kanyarban is feltartott valaki. Végül körülbelül 4 tizedmásodpercet vesztettem, ha nem így lett volna, enyém lenne az ötödik rajthely."

Sainz viszont kényelmetlenül érezte magát a Renault-ban. „Egész hétvégén az ideális beállítást kergetem, amit az időmérőre sem sikerült megtalálnom. Ezért nem tudtam összerakni a tökéletes kört – mondta a spanyol.

Sainz nem találta az RS18 helyes beállítását, de reméli, hogy a versenytempó erősebb lesz Forrás: Renault F1/XPB /James Moy Photography

A Renault-nál nem számítottak a Toro Rosso megerősödésére, Pierre Gasly ugyanis az új aerodinamikai elemeknek és a Honda átdolgozott MGU-H-jának (hőenergia-visszavezető rendszer) köszönhetően a hatodik helyre lőtte be a kék-ezüst-piros autót.

– jelentette ki Hülkenberg.

Az Auto, Motor und Sport úgy értesült, hogy a Renault a negyedik nagydíjra, Azerbajdzsánra készül egy komoly fejlesztési csomaggal, ami a motort, az alvázat és az aerodinamikai elemeket is érinti. Hülkenbergnek és Sainznak addig be kell érnie kisebb újításokkal.