A szezon másik nagy kérdése, hogy milyen jövő vár a Red Bullra a motorok terén. A Renault korábban nyilvánvalóan leszögezte, hogy szeretnének megszabadulni tőlük és most is csak azért adnak motorokat a csapatnak, mert a szabályok erre kötelezik őket, a Toro Rosso viszont közben Hondára váltott és felmerült, hogy a Red Bull is ezt tervezi 2019-től. Ezt viszont
2018. január 1-ig be kellett volna jelenteniük az FIA-nál,
de ez nem történt meg, bár Marko ennek nem tulajdonít nagy jelentőséget, mert „vannak módszerek [a bejelentés] elhalasztására.” Marko szerint a Honda a Toro Rossóval szabadabban dolgozhat, mint a McLarennel, nem kell annyi kompromisszumot kötniük a karosszéria jellege miatt és már most is előrelépést tettek. Arra számít, hogy az idei második fejlesztési lépcsővel utolérhetik a Renault-t is.
Más lehetőség is van
Miközben nem tudni, hogy a Red Bull-Renault együttműködésnek van-e jövője és a Honda versenyképességével kapcsolatban is állandók a kételyek, az Aston Martin erőforrása is felmerül lehetséges alternatívaként, de legkorábban csak az új szabályok életbe lépése után, 2021-2022-től, ha a brit autógyár egyáltalán úgy dönt, hogy beszállnak az F1-be.
Az Aston Martin csak jelentősen olcsóbb F1-ben vállalná a részvételt, de a terveiknek lökést adhat, hogy a Cosworth felajánlotta nekik a szolgálataikat és ők is nyitottak az együttműködésre.
„A Cosworth az egyik kulcsfontosságú partnerünk a Valkyrie [utcai sportautó] kapcsán és nagyon szorosan együttműködünk velük egy V12-es [motor] létrehozása érdekében – nyilatkozta Andy Palmer, az Aston Martin ügyvezetője az Auto Hebdónak. – Egy F1-es projekt kapcsán is lenne értelme a közös munkának és készek lennénk megvizsgálni ezt a lehetőséget.”