Bratches másik látványos újítása az F1 Live nevű rendezvény létrehozása volt Londonban, néhány nappal a Brit Nagydíj előtt. Ez lényegében egy utcai parádé volt, viszont Hamilton kivételével szinte mindenki részt vett rajta, aki számított. Bratches „nagyon fontosnak” tartotta a tavalyi eseményt, de elismerte, „a további rendezvények nem lesznek ilyen nagyszabásúak.”
Tervezünk hasonlót Marseille-ben, Berlinben, Milánóban, Sanghajban és Miamiban, de nem ilyen sok autóval
– foglalta össze. – Marseille-ben például Renault-k vonulnak majd fel, mert ez a Renault-nak fontos, nekünk pedig az számít, hogy a Formula-1-et a pályákon kívüli közönséggel is összeköthessük. Olyan emberekkel is kommunikálhatunk, akiket egyébként nem érnénk el. A Formula-1 évekig olyan exkluzív volt, hogy csak az érdeklődők férkőztek a közelébe. Ugyanez igaz a szponzorokra is. Sok olyan cég érdeklődik ilyen rendezvények iránt, akik egyébként még nincsenek az F1-ben.”