„Ez a verseny nagyon jót tett a bajnokságnak. Igazán zseniális volt. Lewis Hamilton szenzációsan versenyzett az egész hétvégén – mondta Toto Wolff, a Mercedes-Benz Motorsport igazgatója a BBC-nek. – Bottas újraindulása szerencsétlen volt, ezt rendesen ki kell elemeznünk. Itt nekünk jól kellett szerepelni, de a Ferrarik is közel voltak, és az éllovasuk még mindig vezet.”
Miért nem ultralágy gumit választottak a végén?
Első ránézésre a Mercedes nagy kockázatot vállalt, amikor Hamiltont és Bottast lágy gumikkal engedték ki az utolsó etapra, de Wolff a Sky Sportsnak elismerte, hogy minden új ultralágy szettjüket elhasználták az időmérőn, és James Allison technikai igazgató úgy vélte, hogy az utolsó 13-14 körre jobb választás a lágy, ha Hamilton és Bottas átvészeli az új rajtot.
Wolff azt sem tagadta, hogy a Ferrari tempója meglepte a Mercedest.
„Jó munkát végeztek, beváltak a fejlesztéseik. Ez a pálya nem kedvezett nekik, ahogy Silverstone sem, és a vártnál sokkal közelebb kerültek. Meredeken kell tartani a fejlődésünk ütemét, és hibátlan újításokat kell hoznunk az autónkhoz” – összegzett, elsősorban a lassabb pályákra utalva.