Direkt hajtott lassabban
Hamilton hozzátette, nem is hajtott teljes gázzal, hogy szándékosan túl közel engedje magához a németet, akiről azt is feltételezte, hogy csak az egyenes végén próbálja majd megelőzni őt. „Amikor az első kanyarba értünk, nagyon hidegek voltak a gumijaim, és blokkoltak a kerekeim. Hallottam, hogy ő előbb rálép a gázra, és az egyenesben haladva én csak 90 százalékban nyomtam a gázt, hogy minél közelebb tartsam őt magamhoz.
Tudtam, hogy nem fog elmenni mellettem, mert akkor az egyenes végén visszaelőztem volna a szélárnyék segítségével."
Hamilton hozzátette, az egész verseny alatt keményen kellett hajtania, hogy maga mögött tartsa a németet, de az utolsó etapban ez különösen igaz volt. „Olyan volt, mintha zsinórban 9-10 időmérős kört kellett volna teljesítenem. Nagyon gyors körökre volt szükségem, hogy tartsam a különbséget – mondta. – (Vettel) nagyon gyors volt, és jobb gumik voltak az autóján, ezért tudtam, hogy nagyon jó köröket kell futnom."