A versenyzéstől nem szakadt el 2013 óta, mert a DTM-ben indul, mindazonáltal így is azt tippeli a legnehezebbnek a versenyre, hogy erőnlétileg kibírja. "Mindenki megdöbben télen az első tesztnapon, amikor visszatér a volán mögé, hogy előtte hogyan tudta olyan könnyen vezetni az autót" - mondta.
"Alighanem itt futottam életem legnehezebb versenyét 2012-ben, akkor borzasztó forróság volt. Nem számítok rá, hogy a holnapi könnyű lesz, és hogy olyan friss leszek a nap végén, mint ma."
"A csapatra bízom, milyen gumikon induljunk, milyen meredekre állítsuk az első szárnyat az első etapra. Én csak beülök az autóba, megteszem, amit kell, próbálom a lehető legjobban tekergetni a kormányt, a többit csinálják úgy, ahogy a legjobbnak gondolják."
És végül elárult egy kulisszatitkot is:
Ironikus, hogy a nejem szerdán azt mondta, milyen vicces lenne, ha a Williamsnek szüksége lenne rám a héten."
A Mercedes csapatfőnöke is méltatja
Stroll elmondta, hogy adott di Restának néhány tippet, de nem kellett sokat pátyolgatnia, hiszen bőven van tapasztalata. A mélyvízbe dobott skót teljesítményét elismeréssel fogadta a közönség, és a Mercedes csapatfőnöke – aki a DTM-programon keresztül egyébként jól ismeri – szintén megemelte a kalapját.
"Őszintén: hihetetlen munkát végzett. Beülni egy ilyen autóba azok után, hogy csak egy 2014-es modellel tett meg pár kört nemrég, és akkor is azért, mert összehasonlítási alap volt Lance-hez, egyébként pedig túraautóval versenyez, és 7 tizedre kerülni a csapattársához képest, elképesztő bravúr - nyilatkozta Toto Wolff. - Nagyon örülök neki, mert az esélyekkel dacolva érte el."
"Meglátjuk, holnap hogy boldogul. Ha ezzel sikerül újraindítania a pályafutását, én fogok a legjobban örülni."
A kérdésre, hogy a Mercedes kit ültetne be, ha hirtelen történne valami a hétvége közben, Wolff viccesen azt felelte, hogy Niki Laudát. Aztán hozzátette: "Ezek után Pault, nem is kérdés."