„Próbáltam több tempót átmenteni az 5-ös és a 6-os kanyarban, de kifelé elvesztettem az autó hátulját, és nekimentem a falnak. Az autó hátulja kezdett megpördülni, próbáltam tartani, de csak ment tovább. Aztán a fal adta a másikat.
Nyilván nem a fal hibája, nem haragszom rá!”
„Nincs más magyarázat. Keményen nyomtam a tapadás határán. Nem örülök a hibának, de ez ilyen pályákon előfordul. Az egyik felem most nem szereti az utcai pályákat, de igazából pont ezért kedvelem őket, mert az ember megfizet azért, ha átlépi a határokat. Kár érte, mert bár a Mercedes ideje nagyon jó volt, azt gondoltam, hogy a Ferrarik nem voltak sokkal előttünk.”
Ricciardo kijelentette, a 10. rajthelye ellenére akkor sem keseredik el, ha holnap egykiállásos verseny lesz, mert szerinte Bakuban számos meglepetés érheti a mezőnyt.
Noha a Red Bull jobb eredményeket is elérhetett volna, Christian Horner csapatfőnök szerint az autójuk jól működik az utcai pályán, ami a folyamatos fejlesztéseiknek is köszönhető. Kiemelte, hogy „a pilóták egyre jobban megbíznak az autóban, különösen Max, lehet látni, hogy mennyire otthon érzi magát itt.”