A Red Bull nem árult zsákbamacskát a szezon előtt: nyíltan elismerték, hogy nem rejtegették a tempójukat a teszteken, és egyelőre lemaradásban vannak a Ferrarihoz és a Mercedeshez képest. Körönként nagyjából fél másodpercre saccolják a hátrányukat e két istállóhoz viszonyítva, és Max Verstappen az első időmérő után arra is panaszkodott, hogy az RB13 túlságosan érzékenyen reagál a beállítások megváltoztatására.
Daniel Ricciardo szerint szembeötlő, hogy miben kell fejlődniük, és ehhez valószínűleg az autót is jobban ki kell ismerniük.
A melbourne-i fedélzeti kamerás felvételeket nézve látható, hogy a Ferrari és a Mercedes hátulja jobban tapad, mint a mi autónké
- mondta Kínában, a második versenyhétvége kezdete előtti napon. - Úgy vélem, még nem jöttünk rá, hogyan maximalizáljuk a tapadást a beállításokkal, a hasmagassággal és egyebekkel."