Az idei, a tavalyiaknál lényegesen gyorsabb F1-es autókat majd február vége felé, pár nappal a tesztelés kezdete előtt mutatják be. Smedley elárulta, hogy a Williamsén már az utolsó simításokat végzik, sőt körvonalazódik a szezon közbenre tervezett fejlesztési programjuk is. A csapat műszaki részlege épp átalakulóban van – a technikai igazgató, Pat Symonds nyugdíjba ment, de várhatóan leigazolják a Mercedestől nemrég távozott Paddy Lowe-ot –, és Smedley reméli, hogy ez a lehető legkisebb fennakadással jár.
„Gondoskodnunk kell róla, hogy a technikai stábunk fejlődése során, miközben akár az alsóbb, akár a legmagasabb beosztásokba új emberek kerülnek, mihamarabb kihozhassák magukból a maximumot, és a lehető legjobb módon dolgozhassanak" – jelentette ki.
Az Autosport úgy tudja,
Lowe majd március 1-jén kezdi meg a munkát a Williamsnél, ahol az igazgatótanács tagja lesz,
akárcsak a csapatfőnök-helyettes, Claire Williams, sőt még részesedést is vásárolt az istállóban. Ő áll majd a technikai hierarchia csúcsán, a beosztása magasabb lesz, mint Symondsé volt.