Vágólapra másolva!
Ráadásul rögtön két példányt árulnak a 2001-ben épített Arrows AX3-asból. Keveset futott, gondos tulajdonostól, extrákkal!

Két 2001-es Arrows AX3-as autót bocsátott áruba a Heritage F1 nevű aukciósház. A ma már nem létező brit csapat vezetője, Tom Walkinshaw építtette a különleges járműveket, amelyekben három ülés kapott helyet. Ezzel így természetesen versenyezni nem lehet, F1-es élményre vágyó utasokat viszont ki lehet szolgálni. A hirdetés szövege hibátlan kilátást ígér az autóból.

„Az Arrows AX3-ast azért terveztük, hogy minden korábbinál valóságosabb élményt nyújtson azzal kapcsolatban, amit egy F1-es pilóta érez a pilótafülkében. Rengeteget írtak már a gyorsulásról, a g-erőkről, és a versenyautók fékezési képességeiről, de most további lehetőséget tudunk nyújtani, hogy megtapasztalják, milyen is ez” – nyilatkozta Walkinshaw az autó bemutatóján.

Egyszerre két Arrows AX3-ast árulnak Forrás: Attribution-NoDerivs Creative Commons/Ben Rodriguez

A 15 esztendős autók igazi alkalmi vételek: kiváló állapotban vannak, tulajdonosaik a legmagasabb szinten szervizeltették őket, és V10-es Hart motorjaik is csak kevés kilométert futottak. Extraként hangtompítót is adnak az autókhoz, így csupán 92 DBA a zajszennyezésük, sok pótalkatrész, egy tartalékmotor, és speciális szerszámok is az ügylet részét képezik.

A ’90-es évek végén és a 2000-es évek elején több kétüléses autót is építettek a csapatok. A sort a McLaren nyitotta meg, autójuk a Győr melletti Rábaringen is pályára lépett, majd az Arrows és a Minardi is kétüléses gépekkel szórakoztatta partnereit. A háromüléses Arrows tehát tényleg különleges, így bár az irányárat nem árulták el, várhatóan mélyen zsebbe kell majd nyúlni értük.

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma–1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!