Ericsson szerint a Red Bull Ringen minden századmásodpercért meg kell küzdeni, mert a pálya az egyik legrövidebb a szezon során, ezért feszegetni kell az aszfaltcsík határait, amíg nem törlik az adott köridőt. „Nem örülök, hogy ilyenekről kell beszélnünk. Szerintem a versenyzőknek, a csapatoknak, a rajongóknak, és senki sem tesz jót, hogy ilyenekkel foglalkozunk. Megoldást kell találnunk erre” – utalt az Ausztriában gyakori pályaelhagyásokra, amelyeket a hurkákkal próbálnak megakadályozni.
Pascal Wehrlein is „nagyon furcsának” nevezte a kerékvetőket, és attól tart, ha valaki elvéti a kanyarokat, akár veszélyes balesetet is szenvedhet, mert a magas rázókövek megdobhatják az autókat. Wehrlein szintén az 1-es, valamint az utolsó két kanyart kifogásolta a sárga hurkák miatt, és úgy vélte, a versenyzőknek előre el kell dönteniük, hogy megpróbálják-e bevenni a kanyart, és ha ez nem sikerülhet, inkább ki kell engedni az autót a bukótérbe.