Vágólapra másolva!
Az istálló egy játékot hirdetett, a közösségi oldalakon legaktívabb rajongói az új autó online leleplezésében is részt vehetnek.

A Ferrari lehetőséget ad a rajongóinak arra, hogy valamilyen módon részesei legyenek a 2016-os autójuk leleplezésének. Az idei modellről jelenleg annyit lehet tudni, hogy februárban, egy online bemutató keretében leplezik majd le, és a leglelkesebb rajongóiknak is szerepet szánnak az eseményen.

Az új Ferrarit februárban fogják bemutatni Forrás: AFP

Az istálló #ReadySetRed néven indított kampányt a közösségi oldalakon, és arra szólította fel a rajongóit, hogy ezzel a hashtaggel ellátva minél több képet és üzenetet jelentessenek meg a Twitteren, a Facebookon és az Instagramon. Az egyes tevékenységekért pontokat osztanak, a játék végén a legtöbb ponttal rendelkező tíz rajongó lehet részese az online bemutatónak. Azt egyelőre nem tisztázták, hogy pontosan milyen szerepet szánnak a tíz legaktívabb szurkolónak, de valószínűleg a Skype-on keresztül tudnak majd bekapcsolódni az eseményekbe.

A játék január 18-án indult, és február 7-ig lehet gyűjteni a pontokat. A legtöbbet a Twitteren és az Instagramon a #ReadySetRed hashtaggel megosztott képek érik, ezekért 7 pontot lehet kapni. 5 pontot kap, aki ezzel a hashtaggel szöveget ír ki a Twitterre, és a mások által közzétett, ilyen jellegű tartalom megosztása is ér 4 pontot. A Facebookon a Ferrari hivatalos oldalán lehet üzenetet hagyni, illetve a többiek üzenetét kedvelni, de ezekért csak 3, illetve 2 pont jár, csakúgy, mint a Twitteren és az Instagramon közétett bejegyzések kedveléséért.

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!