Társoldalunk:

Menedzsere cáfolta a Schumacherről megjelent híreket

2015.12.22. 14:32

Egy német lap azt állította, a hétszeres világbajnok már képes néhány lépést megtenni, de Sabine Kehm azonnal cáfolta a kijelentést.

A Bunte című német magazin az e heti számában egy hosszabb írást jelentetett meg Michael Schumacherről, akinek állapota az információk szerint sokat javult az utóbbi hónapokban, és már járni képes. A magazin „a családhoz közel álló forrásokra” hivatkozva arról számolt be, hogy a 2013 decemberében síbalesetet szenvedett hétszeres világbajnok nagyon lefogyott, de már képes megtenni néhány lépést, és a karját is fel tudja emelni.

Schumacher menedzsere és szóvivője, Sabine Kehm azonban egy keddi közleményben kijelentette, a magazinban megjelent információk minden alapot nélkülöznek, ráadásul hamis reményeket keltenek a Schumacher felépüléséért szorító emberekben.

Schumacher állapotáról régóta nem közöltek megbízható információkatForrás: AFP

„A legutóbbi sajtóbeszámolók után sajnos kénytelenek vagyunk tisztázni, nem igazak azok az állítások, hogy Michael képes ezekre a mozdulatokra” – nyilatkozta Kehm a közleményben. „Az ezzel kapcsolatos találgatások felelőtlenek, mert a sérülések súlyossága miatt nagyon fontos, hogy Michaelt távol tartsuk a nyilvánosságtól. Sajnos sokakban hamis reményeket is keltenek ezek a hírek.”

A súlyos fejsérüléseket szenvedett Schumachert 2014 júniusa óta a svájci otthonában ápolják, a család kérésére azonban régóta nem közöltek hivatalos információkat az állapotáról.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!