Vágólapra másolva!
Elhárult egy fontos akadály az E23 bevetése előtt. A Lotus főhadiszállásán közben kisebb átszervezés zajlott, Romain Grosjean új versenymérnökkel dolgozhat az idén.

Már négy csapat új autója, a McLaren, a Toro Rosso, a Sauber és a Lotus autója is teljesítette a kötelező törésteszteket, így a felkészülésük zavartalan a február 1-jén kezdődő pályatesztek előtt. Az új modell kifejlesztése a McLaren mellett az enstone-i csapat számára a legnagyobb kihívás, mert több mint két évtized után Renault-ról Mercedes motorokra váltanak.

Az enstone-i istálló fennállása óta az egyik leggyengébb idényét teljesítette 2014-ben, miután a Renault erőforrások, és az anyagi gondok miatt meggyengült szakembergárda által tervezett, nehezen beállítható autóval mindössze 10 pontot tudtak szerezni. Az idei szezonra viszont új lendületet adhat, hogy a jelenleg legjobbnak tartott Mercedes motorokra váltanak, és a versenyző felállás mellett a szakembergárda is lényegében változatlan marad.

Lényeges viszont, hogy Romain Grosjean új mérnököt kap, miután Ajao Komatszut vezető versenymérnökké nevezték ki. A japán szakember helyét Julien Simon-Chautemps veszi át, aki a Toyota és a Caterham után 2011-ben szegődött Enstone-ba, s ott eddig Vitalij Petrov, Kimi Räikkönen és legutóbb Pastor Maldonado munkáját segítette.

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!