Vágólapra másolva!
Csak megvonta a vállát, amikor kiderült, hogy az FIA döntése nyomán a Red Bullnak át kell építenie az RB8 padlólemezét.

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) a Monacói Nagydíj után úgy döntött, a Red Bullnak Montrealtól kezdve kismértékű módosítást kell végeznie autójának padlólemezén, mert a hátsó kerekek előtt vágott, vízszintesen minden irányból zárt hasíték nem felel meg a hivatalos szabályértelmezésnek.

A változtatás azonban a várakozások szerint nem fogja érzékelhetően rontani az RB8 teljesítményét, amivel egyetért Sebastian Vettel is. A Bild kérdésére, hogy mit szól az FIA döntéséhez, csak annyit felelt: "Ez van. Nem hiszem, hogy jelentős hátrányt fog okozni nekünk."A DAPD német hírügynökségnek pedig azt mondta, "rendkívül gyorsan fejlődünk, és Kanadában, ahogy az megszokott, úgyis új aerodinamikai csomagot fogunk használni."

Ezt korábban megerősítette a Red Bull tanácsadója, Helmut Marko is, aki azzal nyugtatta meg a csapat rajongóit, hogy Montrealban eleve nem is tervezték elvinni a vitatott padlólemezt, amellyel egyébként Vettel a bahreini, Mark Webber pedig a monacói versenyt nyerte meg.

A jelenleg a BBC szakértőjeként dolgozó Jaime Alguersuari sem várja, hogy a konstruktőri vb-t vezető Red Bull a tiltástól visszaessen. "Nincs konkrét információnk arról, hogy a padlólemez mennyiben járult hozzá az autó teljesítményéhez, de úgy tűnik, nem volt kulcsfontosságú - akárcsak a Mercedes DRS-e" - írta.