Vágólapra másolva!
A csapat gumiszakértője, Hirohide Hamasima elmondta, még mindig keresik az abroncsok optimális működési tartományát.

A Ferrari évek óta próbálja elérni, hogy az autója megfelelően bánjon a gumikkal, mert sokszor van problémájuk az abroncsok felmelegítésével. A bajok elhárítása érdekében nemrég leigazolták a Bridgestone korábbi mérnökét, Hirohide Hamasimát is.

A japán elmondta, hogy a problémákat még nem tudták teljesen orvosolni. "Őszintén szólva még mindig küszködünk. Az autóban vannak lehetőségek, de eddig nem találtuk meg azt a tartományt, amelyben jól működnek a gumik. A télen ez néha sikerült, azonban időnként nagy eltérések voltak" - nyilatkozta az Autosportnak. "Ha sikerült megfelelővé tenni az autó balanszát, nem lesz gond a gumik felmelegítésével és tartósságával. Jelenleg az a feladatunk, hogy megtaláljuk jó balanszot."

A maranellóiak arra számítottak, hogy könnyebb dolguk lesz, miután a Pirelli puhított az idei keverékeken a 2011-esekhez képest., s bár a melegítési gondjaikat megoldották, összességében továbbra sem tudják megfelelően használni a gumikat. Hamasima úgy véli, Kínában folytatódik a Ferrarira a szezon első két versenyén jellemző trend. "Úgy gondolom, az autónk erősebb a versenyen, mint az időmérőn, de még csak két futamon vagyunk túl, ezért ezt nem állíthatjuk biztosan" - mondta.