Vágólapra másolva!
A francia szerint létfontosságú, hogy minden nagydíjon legalább fél tizedmásodperccel gyorsabbá tegyék az autót, amelyet egyébként jónak tart az eddigi tesztek alapján.  

Bár négy tesztnapot ki kellett hagynia a Lotusnak, a megfigyelők szerint meglehetősen jó a csapat idei autója. Az erőviszonyokról hitelesebb képet adó Barcelonában eddig csak Romain Grosjean vezette az E20-at, de ő is megerősítette a szakértők véleményét

"Néhány csapat előttünk jár, például a Red Bull és a McLaren, de nekünk is jó autónk van" - közölte a francia pilóta. "Megbízhatunk benne, feszegethetjük vele a határokat. Nagyon jó, hogy tudjuk, mi fog történni, ha túl keményen nyomjuk a gázt. Ha gyorsan hajtunk, alulkormányzottá válik a gyors kanyarokban, és ez fokozódik, ha még keményebben tapossuk a pedált. Olyan viszont nincs, hogy hirtelen megbokrosodik az autó, és nem értjük, mi történik."

"Fontos volt megbizonyosodnunk róla, hogy a Jerezben tanult dolgok itt is működnek. Az autó ugyanolyan jó, mint amilyen ott volt, tehát kedvező válaszokat kaptunk. Ez bíztató jel a következő tesztekre és az idény első versenyére."

Csapattársa, Kimi Räikkönen szombaton és vasárnap próbálhatja ki az autót utoljára a szezon kezdete előtt. Grosjean ugyanakkor fontosnak tartja, hogy a jelek szerint erős kezdés után ne torpanjon meg a Lotus, mint tavaly, amikor elődjük, a Renault két dobogós eredményt követően visszasüllyedt a középmezőnybe.

"Minden futamra újításokat kell vinnünk, még ha azok csak egy tizedet, vagy fél tizedet is érnek. Az év végén ezek jelentik majd a különbséget. Húsz nagydíj lesz, és ha mindegyiken gyorsulunk egy tizedet - ami talán túl optimista feltevés -, vagy legalább feleennyit, akkor minimum egy másodperccel gyorsabbak leszünk az évad végére."