Vágólapra másolva!
Bruno Senna tudja, hogy még fejlődnie kell, de első pontjai megszerzése után Szingapúrban ismét a legjobb tíz közé szeretne kerülni. Az éjszakai verseny szerinte igazi megpróbáltatás a pilóták számára.

Bár Bruno Senna második renault-s versenyén, Monzában a kilencedik helyen ért célba, és így megszerezte pályafutása első két pontját, továbbra sem bízza el magát: tudja, hogy még sokat dolgoznia, ha teljesen elégedett akar lenni a teljesítményével.

"Szépen fejlődünk, egyre kényelmesebben érzem magam az autóban és a csapatban is" - nyilatkozta a Formula1.com-nak a Nick Heidfeldet váltó brazil. "Még számos területen kell javulnom: fejlesztenem kell az autóval kapcsolatos technikai tudásomat, és a vezetésemen is van csiszolnivaló - még nem vagyok százszázalékos formában. Minden hétvégén megpróbálom a lehető legtöbb információt begyűjteni, közben pedig remélem, hogy a csapat továbbra is pontokat szerez, és a legjobb tíz közé jut az időmérőkön."

Forrás: AFP

Senna elmondta, az Olasz Nagydíjon már sokkal könnyebb dolga volt, mint a visszatérése utáni első futamon, Belgiumban, a Pirelli gyorsan kopó abroncsaihoz azonban még hozzá kell szoknia. "Nehéz kihozni a megfelelő teljesítményt a gumikból, nagyon sokat kell tanulnom. Az viszont nyilvánvaló, hogy nagy lehetőségek rejlenek az abroncsokban, remélem, hogy a következő néhány versenyen már minden összeáll" - bizakodott.

A hétvégi Szingapúri Nagydíj a brazil szerint az évad egyik legnagyobb kihívása lesz. Senna 2010-ben, a Hispania színeiben már részt vett az utcai pályán rendezett éjszakai futamon, akkor azonban kieséssel ért véget a versenye.

"Szingapúr igazi megpróbáltatás lesz. Nemrég került be az F1-es versenynaptárba, és számomra is viszonylag újdonságot jelent. Nehéz lesz mindent kihozni az autóból" - mondta. "Szingapúr próbára teszi a pilótákat: a sok kanyar miatt folyamatosan résen kell lennünk, hogy ne hibázzunk. Ez a pálya tényleg a legjobbat hozza ki a versenyzőkből. A beállításokat is nehéz eltalálni, és fizikailag sem könnyű a verseny: magas a páratartalom, és kanyarról kanyarra precízen kell vezetnünk."