Vágólapra másolva!
Nemcsak a technikai igazgató, Sam Michael, hanem az aerodinamikai fejlesztéseket irányító Jon Tomlinson széke is inog a Williamsnél. Néhányan nem a szakembereket, hanem az elnök, Adam Parrt tartják felelősnek a csapat vesszőfutásáért.

Lassan nincs olyan szakember a Williamsnél, aki ne aggódhatna állása miatt. A csapat elnöke, Adam Parr radikális átalakításokra készül az istálló történetének eddigi legrosszabb idénykezdése miatt, az első számú bűnbak a technikai igazgató, Sam Michael lehet. Az ausztrál menesztése már jó ideje téma, egy friss hír szerint azonban további személyi változások is lehetnek: az Auto, Motor und Sport szerint mennie kell az aerodinamikai fejlesztéseket irányító Jon Tomlinsonnak is.

Tomlinson 2000-ben, a Jordannél kezdte karrierjét, de dolgozott a Renault-nál is. Végleg kiléphet az istálló napi munkájából a társalapító-főmérnök Patrick Head. "Ez egy teljesen új korszak kezdetét jelentené a Williamsnél" - írta a német lap.

A Williams idei tőzsdére lépése után már nemcsak Forma-1-es, hanem üzleti körökben is terjednek a pletykák a csapatról, amelynek részvényei óriásit estek a bevezetés óta. Rubens Barrichello, a Williams veteránja szerint nem is Michael felelős a gyengélkedésért.

"Samat a jordanes idők óta ismerem" - nyilatkozta Barrichello a Speed Weeknek. "Nem az a baj, hogy nem ő a megfelelő ember a munkára, hanem túl sok a dolga." A lap a sanghaji paddockban szerzett benyomásai alapján arról is írt, hogy a Williamsnél senki sem Michaelt okolja a rossz szereplésért, a többség éppen a nagy átszervezést meghirdető és állandóan elégedetlenkedő Parr elnök döntéseit hibáztatja.

Forrás: Williams
Forrás: Williams